3. 5. 2014

Mise - Allen Zadoff

Tak tahle kniha mě nijak zvlášť neuchvátila. Pořídila jsem si ji už hrozně dávno a až teď na ni došlo. Původně jsem se na ni strašně těšila, ale očekávání nedostála. 
Chlapec, který je ve 12 letech násilně odebrán od rodičů je vycvičen speciální jednotkou, jež si říká Program. Nemá žádné emoce, nemá jméno. nemá přátele, rodinu, ani stálé místo k životu. Instrukce k misím dostává po telefonu od lidí, které nazývá Matkou a Otcem, i když  s jeho skutečnými rodiči mají společné akorát to, že je nechali zabít. Objeví se, někoho zabije a pak zase beze stopy zmizí, aniž by na něj padlo podezření. Ale tentokrát, při jeho sedmé misi je něco jinak. Jeho cílem se stává starosta New Yorku. Má se k němu dostat, přes jeho dceru Samaru. Ale tam právě nastává problém. Chlapec něco pocítí. Něco, co nedovede dost dobře definovat. Něco, co už dlouho nepocítil. Neobyčejně rychle zaujme Samaru a dostane se k ní domů. Ke starostovi domů. Z nějakého důvodu je však jeho zabití složitější než by mělo. Ne že by neměl dost příležitostí, ale prostě to udělat nemůže. To se ale samozřejmě nepozdává Programu. Kromě všech komplikací se Sam a starostou se k podivnosti mise přidává i to, že má chlapec pocit, jako by ho neustále někdo sledoval. Hlídal.

Půlku knihy mě hrozně rozčilovalo, že on opravdu snad nemá žádné jméno nebo co. Naštěstí byla moje zvědavost v tomto směru ukojena. 
Konec oceňuji.
Dávám však takové slabší 3 hvězdy, protože mi trošku přišlo, že se vlastně nic moc neděje. A to i přes to, že kapitoly byly opravdu kratičké, což mi většinou vyhovuje a nutí mě to číst rychleji a rychleji. Většinou děj pak pěkně plyne a takové knížky bývají nabité akcí. Ne však Mise. Pravděpodobně se setkám s opačnými názory, ale mě prostě kniha nezaujala. 
Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři