2. 5. 2014

Divergence v kině

Včera jsem neodolala a vyrazila jsem na Divergenci do kina. Bála jsem se, že ani neseženu volná místa, ale oproti očekávání bylo v den premiéry poměrně prázdný sál. To mě trochu zarazilo, ale nijak mi to samozřejmě nevadilo. 
Film jsem si šíleně užila a moc se mi líbil :) Poměrně obstojně se držel knižní předlohy, až na pár (pro mě ne až tak závažných) detailů. Hodně věcí zůstalo pro nečtenáře skryto (jako třeba to, že některé vedlejší postavy ani nedostaly jména, nebo že Christina chodí s Willem), takže jsem celkem dost zvědavá na to, jak se s tím poperou v pokračování. 

Pár drobných výhrad:
1)Tris je strašně moc vysoká...má být droboučká a malinká a dokonce i Chistina je menší než ona. Ale Shailene je tak sympatická, že jí to odpouštím. Podle mě ztvárnila Tris naprosto skvěle. 
2) Odevzdaní se neustále mezi sebou objímají, drží za ruce a líbají na čelo. Neměli by mít náhodou s těmito věcmi problém?
3) Scéna s ruským kolem byla malinko ošizená, ale to mi nevadí
4) Při boji o vlajku měla vzít vlajku Christina.

Chvála:
Celý casting je podle mě naprosto boží
Theo se mi zpočátku vůbec nepozdával a vůbec se mi nelíbil. Ale v průběhu filmu jsem mu tak nějak přišla na chuť a teď si myslím, že je fakt sladkej :D
Tris je boží. 
Christina a Will jsou sympaťáci. Ala jsem si představovala trochu jinak. Popravdě se mi zezačátku trochu pletli s Willem.
Eric je ukázkovej. Tady mám pocit, že se výběr hrozně moc povedl. Úplně z něj čiší ta arogance a je to přesně takový ten typ pain in the ass jak je popsaný v knize. Tleskám
Peter je taky typickej hajzlík
Trisina mamča je moc príma. Uronila jsem slzu.
Tori mi hodně jako herečka sedla. 
Caleb pěkně pořád Tris napomíná. Líbí se mi, že to ve filmu zvýraznili.
Možná půjdu do kina ještě jednou. Tak moc se mi to líbilo :) Bylo to príma zakončení po re-readingu, co jsem dělala v dubnu.Moc se těším, jak zfilmují další díl. A moc bych chtěla poděkovat všem, zejména Bontonfilm, co nakonec zrealizovali to, že se Divergent dostal i do našich kin. 
Takže za mě rozhodně doporučuju film zkouknut :)
Obrázky převzaty odsud
Share:

6 komentářů:

  1. Já bych to taky chtěla vidět, jenže si budu muset ještě asi chvíli počkat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak když to čekání vydržíš, tak to je v pohodě! :) :D Ale těš se. Aspoň já si to užila maximálně :)

      Vymazat
  2. Úplně s tebou souhlasím!
    Kdybych to nečetla a nevěděla, kdo má co dělat/říkat, z Willa a Ala bych byla úplně zmatená :D I takhle jsem chvilkama váhala :D
    Shailene je celkově taková velká (nemyslím to špatně), ale vlastně mi to vůbec nevadilo, protože Tris zahrála úplně skvěle a já jí všechno úplně žrala :D
    Když jsem zjistila, že Tobiase má hrat Theo neměla jsem z toho vůbec radost - neseděl mi tam - ale teď beru všechny své námitky zpět, protože stejně jako Shailene zvládl svoji roli skvěle !
    Trochu mě zmátl ten konec - bylo to tak i v knížce ? :D - měla jsem za to, že Tobias byl v té řídící místnosti u Neohrožených sám.
    Ale ve finále jsem tvůrcům odpustila každičkou změnu/vyškrtnutí, které udělali, protože na to, jak se vždycky bojím zfilmování nějaké mé oblíbené knížky, jsem odcházela z předpremiéry naprosto spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě. Taky mě chlapci mátli :D Ale tak zatím nebyli tak moc podstatní. Čtenáři ví, nečtenáři to zas tak asi neprožívají a vůbec pro ně nejsou nějací týpci podstatní :D
      Mně nepřijde nějak velká, kromě výšky. Má víc než 40 kilo, což je asi ve světě filmu a mofelingu prohřešek, ale mně to přijde normální :D
      Jo, to jsem se taky divila. Že na konci tam akorát sedí takhle na židli a čučí. V knížce řídil celou simulaci on mám dojem. Ale tohle bylo podle mě dost dobrý, že aspoň Sečtělí viděli, že si na Divergentní jen tak nepřijdou :)

      Vymazat
    2. Já nemyslela, že je velká - jako tlustá. To vůbec ne :) Ale má už ženskou postavu a já si podle toho, jak byla Tris popsaná v knížce představovala takovou drobounkou holku :) Beru to jenom jako v porovnání s knižní Tris, jinak má Shailene krásnou postavu, kterou jí upřímně závidím :D A jak říkám, vlastně jsem to pak ani moc neřešila, protože mě Shailene svým hraním přesvědčila, že je prostě Tris :D
      Já jsem byla tím koncem trochu zmatená, protože jsem si vlastně nebyla jistá jestli to byla jenom nějaká moje představa nebo to bylo v knížce jinak :D

      Vymazat
    3. Ach tak. To je pravda, ona má být strašně plochá vlastně :D No..tak to Shailene moc není no :) To jsem úplně zapomněla :)
      Nene, taky mě to zarazilo :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři