24. 3. 2014

H.I.V.E. - Higher institute of villainous education - Mark Walden

Na dnešek jsem vůbec nemohla spát, tak jsem probdělou noc alespoň využila k přečtení téhle útlé knížečky, kterou jsem si pořídila tento týden. Už jsem po téhle sérii delší dobu pokukovala na Goodreads, protože jsem ji vzhledem ke své oblibě CHERUB měla v doporučeních, a dobře jsem udělala, že jsem si ji bez váhání pořídila kompletní, protože to prostě stojí za to. 



Ač je kniha pravděpodobně určena mladším čtenářům, neskutečně jsem si ji užila a jsem ráda, že mám k dispozici i další díly a můžu se do nich rovnou pustit.
Otto Malpense se jednoho krásného dne probere v helikoptéře letící nad oceánem ve společnosti asijského chlapce, kterého nezná a nemá páru, jak se ve vrtulníku ocitl. Stejně mlhavé vzpomínky na poslední události má i Wing, onen asijský chlapec. Když vrtulník přistane v něčem, co se zdá jako činná sopka, ale ve skutečnosti je to chytře maskovaná pevnost, Otto se spoustou dalších unesených dětí se dozvídá, že se právě stal žákem prestižní školy pro mladé zločince nazvané H.I.V.E. Údajně se tu naučí vše, co takový zločinec potřebuje, od taktiky boje, přes fyzické a zátěžové testy až po sestavení bomb a dalších šikovných věciček. Ale Otto už spousta věcí umí a ani v nejmenším nemíní ve škole zůstat, celých 6 let, což je doba, po jakou má výcvik trvat. Otto není obyčejný chlapec. Má rozsáhlé znalosti nejen fyziky, ale hlavně elektroniky. Vždy se neskutečně rychle učil a knihu je schopen přelouskat během několika málo minut. Ve svých 13 letech zvládl ztrapnit premiéra v přímém přenosu národního televizního vysílání, díky chytře nainstalovanému softwaru. Neobyčejných dětí je však v H.I.V.u mnoho, každý dokázal něco, co ho do prestižního ústavu dostalo. Otto si rozumí zejména s Wingem, Laurou a Shelby a společně sestaví plán, jak ze školy uprchnout. Pak je tu ještě Nigel, syn nejproslulejšího absolventa H.I.V.u, který však vůbec nestojí o to, kráčet v otcových gangsterských šlépějích a raději se věnuje genetickým modifikacím masožravých rostlin, což se však může později ukázat jako velice obdivuhodná, až trochu znepokojující činnost...
Jak se Otto a ostatní poperou s útěkem z této zdánlivě neprodyšně uzavřené pevnosti?
Nenapadá mě, co bych knize dokázala vytknout. Je plná akce, charaktery jsou zábavné, pestré a snadno si je oblíbíte, jazyk je snadný a srozumitelný, nechybí ani fantazijní prvky. Nemá to chybu. Jistě, nejedná se o bůhvíjaký literární skvost, ale who cares. Užila jsem si to a jdu na další díl!
4,5 hvězdičky!


Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři