1. 12. 2013

Postcrossing - 1. Nizozemsko, 2. Francie, 3. Rusko, 4. Taiwan, 5. Nizozemsko

Jak již název a adresa blogu napovídají, mojí vášní a závislostí není jen čtení, ale i psaní. Lépe řečeno psaní pohlednic. Kromě psaní se k tomu samozřejmě váže i dostávání pohlednic. Ano, i já jsem se chytla do zrádných pavučin postcrossingu. Je to závislost. A to těžká. Jsem členem této komunity teprve něco lehce přes měsíc, ale už u mě můžete pozorovat neklamné známky toho, že jsem do toho taky spadla. Svítící oči při cestě ke schránce, naopak posmutnělý pohled, když v té schránce nic neobjevím. Kupa pohlednic v poličce u stolu a peněženka bez peněz, zato plná známek. To už je úděl postcrossera, jak se velkolepě nazýváme.
Na tento projekt jsem narazila úplně náhodou na jednom z blogů, které pravidelně sleduji a hned jsem se samozřejmě musela přihlásit, protože já se chytnu každé "blbosti" na kterou narazím. Pokud jste dočetli až sem a stále nevíte o co v postcrossingu jde, můžete se o tom dozvědět plno věcí třeba TADY nebo rovnou na oficiálních stránkách www.postcrossing.com. Zkrátka a dobře, pokud jako já milujete dostávat kromě neosobních e-mailů i hezké, ručně psané dopisy a pohledy, postcrossing je pro vás jako stvořený.
K tomuto dni mám na kontě 22 odeslaných pohlednic, které již dorazily ke svým majitelům a 6 jich stále cestuje po světě a hledá cestu do té správné poštovní schránky.
Já jsem jich dodnes dostala celkem 22.
Tady je prvních 5 z nich:
1
Moje úplně první přijatá pohlednice. Já z ní měla tak strašlivou radost! :) To mám samozřejmě ze všech, ale první je holt první ;) Navíc mám v profilu napsáno, že bych ráda dostávala pohledy s králíčky a paní mi chtěla udělat radost, tak se toho držela :)
Je z Nizozemí (holanďani jsou vůbec nejaktivnějšími uživateli) a cestovala ze vzdálenosti 659 km 5 dní. Na zadní straně mě taky čekalo moc hezké psaní, kde paní chválí Prahu, že se jí líbilo obzvlášť sedět na Karlově mostě, zpívat a pít a prostě se mít báječně
                                          (nevím proč je naležato, snad to přežijete :D)

2
Druhá kráska podle mého přání (cokoliv co se týká jídla) ke mně přicestovala z Francie a zvládla 899 km za pouhé 3 dny. Vzkaz na zadní straně je napsaný francouzsky a opravdu není příliš čitelný, ale pochopila jsem z toho, že mi posílají pozdravy z jihu Francie 
3
Ruské divadlo A.P.Čechova (aspoň doufám, moje znalost ruštiny je opravdu velice povrchní) ke mně dorazilo z Ruska 1822 km za 10 dní. Slečna mi odpovídá na mé otázky na profilu a píše mi o své krásné černé kočce 
4
Tak z tohohle pohledu jsem se málem doslova zbláznila radostí. Fakt zbožňuju filmy od Pixaru, obzvlášť pak Příšerky s.r.o. a ve schránce mi přistane takovýhle poklad. Slečně jsem odepsala, že jí na oplátku taky něco pošlu, protože to je prostě nejlepší pohled na světě. Pravděpodobně se z nás stanou "penpals", už na tom pracuju :). Pohled cestoval až z Taiwanu 9062 km 20 dní.
5
Překrásný něžný pohled z Nizozemska cestoval 671 km 5 dní. Slečna mi píše, že do České republiky ráda jezdí na prázdniny, hlavně do Brna :)
Budu dále zveřejňovat svoje úlovky. Na jeden článek je 5 pohledů tak akorát si myslím. Jak se vám líbí? Já je zbožňuju!
Pokračování příště :)

Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři