30. 8. 2014

Book haul alias Měsíční chvástačka za srpen 2014

Každý měsíc to samé. Každý měsíc zkonstatuji, že mám problém. Ale nesnažím se s tím nic dělat. No co, lepší, než kdybych si kupovala drogy :D 
Takže tentokrát jsem si pořídila 16 knížek. Kdo by jim odolal!! Tak nějak jsem do knihkupectví zavítala vícekrát, než by bylo zdrávo a dopadlo to podle očekávání - neodešla jsem s prázdnou. Když jsem ten komínek stavěla na focení, trochu mě vyděsil, ale zároveň jsem byla uhranutá tím, že mám spousta skvělých nových, voňavých knížek :D Takže už dost kecání a ve stručnosti představím jednotlivé kousky :) 
V šedých tónech je za poslední dobu hodně diskutovaná a pochvalovaná knížka, která pojednává o Litevské dívce, která je ve 40. letech spolu se svou rodinou odvlečena do pracovního tábora na Sibiř. Jsem si jistá, že to bude silný příběh plný emocí. Den co den působí na čtenáře různě, četla jsem smíšené recenze, ale přece jen jsem se rozhodla svou sbírku o tento kousek obohatit s nadějí, že budu patřit k těm, kterým se kniha líbí.
Na hraně zapomnění jsem původně kupovat nechtěla, ale pak jsem viděla, že si ji koupila Ivcca a tak nějak jsem po ní taky zatoužila :D Zůstaň se mnou jsem přečetla a zrecenzovala prakticky ihned po jejím nákupu :) Nejočekávanější novinku letošního léta Labyrint: Útěk od nakladatelství Yoli právě čtu a nesmírně mě to baví :)Recenzi přidám brzy :) 

Tento měsíc jsem si také z nějakého důvodu řekla, že na té Richelle Mead asi něco vážně bude, když slyším kolem jen samou chválu a ódy na její Vampýrskou akademii, Pokrevní pouta a další knihy. Proto se vás ptám, kterou z těchto knih byste doporučili začít zelenáčovi jako jsem já, co se Richelliných knih týče? :) Budu ráda za každý váš názor a doufám, že jsem touto koupí neprohloupila :)

Statistickou pravděpodobnost lásky na první pohled jsem doufala vyhrát u Anette na blogu, ale to mi nevyšlo a druhý den jsem na ni náhodou narazila v knihkupectví a byla za velice příznivou cenu, tak jsem po ní chňapla. Červený vrch jsem vzala tak nějak ze zvědavosti, protože jsem ještě nečetla nic o zombících. Když jsem do toho nakoukla v obchodě, vypadalo to čtivě :)
Podivné město byla původně jediná kniha, kterou jsem plánovala v srpnu koupit. Nu...nevyšlo to. Silo mě hodně nalákalo tím, že mi děj připomněl Metro 2033, což se mi dost líbilo, tak doufám, že mě nezklame :) Taky se mi líbila recenze od Míši :) Plánuju ho číst společně s kamarádkou, kterou jsem přesvědčila k nákupu abychom si mohly sdělovat dojmy :D

 Po přečtení Fangirl jsem byla jak utržená ze řetězu a letěla jsem si koupit další knihy od Rainbow Rowell, protože ta ženská je sakra úžasná. Tyhle dvě jsou kromě Fangirl jediné, které u nás seženete. Musím si ještě objednat Attachments, ale to až zase jindy :) Pokud jste ještě nečetli Fangirl, tak to prosím udělejte. Je skvělá. Ostatní knihy snad taky budou stát za to :)Jen se mi nelíbí, že nejsou všechny stejně velké...grr...
Doplnila jsem si svou "Petrusovskou" sbírku touhle knížečkou, kterou už jsem přečetla a vyplivla i zhodnocení. Další dvě knihy byly výběrem naslepo. It's kind of funny story jsem viděla asi u někoho z amerických booktuberů a myslím, že se mi to bude líbit. U Dot robot mě nalákala obálka, ale na goodreads to má velice chabé hodnocení, tak jsem asi tentokrát šlápla vedle. Ale uvidíme, až se do toho zkusím začíst :) 
Tak to je naštěstí pro tento měsíc všechno :D Co jste si pořídili vy? :) Podělte se se mnou o svou radost!
Share:

30 komentářů:

  1. No to máš pěknou hromadu! :-D Sice z toho jde asi vše úplně mimo mě (ale zase jsem skoro o všech slyšela, to jo! :-D). Já mám ale taky radost, nakoupili jsme spoustu skvělých knížek. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem zešílela :D Ani raději nepočítám, kolik jsem za srpen utratila :D
      Viděla jsem u vás Noční klub! Za ten tleskám :) Taky ho mám doma (jeden ze vzácných výtisků, takže jsem hrdá :D), ale ještě jsem ho nečetla. Shame on me! Ty ano? :) Jsem ráda, že máte taky radost! :)

      Vymazat
    2. Cože? Ty máš doma Noční klub a nečetla jsi ho? :-D To se teda pořádně styď.. ne vážně, přečti si to co nejdřív. Boží série. Zatím jsem nenarazila na člověka, kterému by se to nelíbilo. Budu se těšit na recenzi.:-)

      Vymazat
    3. Jop, je to tak :D Já si ho šetřím, až na něj budu mít opravdu náladu, abych si nezkazila požitek, to bych nerada. Ale vím, že to musí být naprosto úžasná záležitost, protože jsem taky slyšela jen samé nadšené ohlasy :) Přečtu si ho brzy a recenze určitě bude! :)

      Vymazat
  2. Páni, tolik krásných knih! :-) Já bych to ani nestíhala číst! :D :) Už dlouho se chystám na knihu V šedých tónech, protože je to téma, které mě hodně zajímá a určitě by si ji ráda přečetla i moje mamka. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já to taky nestíhám, ale jsem hamoun a bojím se, že když si knihy nekoupím okamžitě, tak už nebudou :D V šedých tónech bude hodně dobrá kniha a myslím, že se hodí pro všechny generace čtenářů :) Já ji zase budu půjčovat ségře :)

      Vymazat
  3. Polovicu kníh by som si hneď uchmatla. :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je sbírka! A samé skvělé úlovky :) Jsem moc ráda, že sis díky mě pořídila Na hraně zapomnění. Ještě jsem se k jejímu čtení nedostala, ale snad se nám bude líbit :) Labyrint také zrovna čtu a je to vážně pecka. A kdybyste hledali ještě nějakého parťáka na čtení Sila, tak se ráda přidám, mám ho připravené ve čtečce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak můžeme Na hraně zapomnění případně také číst společně :) A uvidíme, jestli jsme vybraly dobře :)
      A Silo budu číst s Klárkou, takže ti určitě dám vědět a můžeme pak udělat nějakou velkou facebookovou debatu :3
      Labyrint je skvělý, ale slovo frase mě celkem vyvádí z míry :D

      Vymazat
  5. No, měla bych taky takovej problém. Díkybohu, že na to nemám peníze... =D Kažopádně gratuluju, moc hezká sbírka novejch knížek za měsíc... =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :D Já je taky brzy asi nebudu mít :D Ale tak neva, že nemám co jíst, hlavně, že mi nechybí ta duševní strava :D

      Vymazat
  6. No to je tedy pěkná hromada! :D A dobrou půlku knih ti závidím! :D
    U Zůstaň se mnou mě hrozně štve ta změna názvu, jinak bych to už měla doma. Takhle přemýšlím nad tím, že si oba díly koupím v angličtině, jop. :)
    Na Labyrint: Útěk si také brousím zuby, ale těžko říct, kdy se mi to podaří koupit - zrovna teď u mě mají přednost jiné tituly. :)
    Šachovnici bohů právě čtu a vážně dost se mi to líbí. Sice se to trošku táhne, asi by to mohlo být kousek kratší, ale zatím mi to přijde jako nejlepší kniha od Richelle Mead, kterou jsem četla. (Ovšem já četla jen první díl Sukuby a první dva díly Vampýrské, tak nevím, jak moc se můžeš podle mého názoru řídit. :D)
    Ááá! Landline! Já chci taký! :D Bohužel budu muset počkat asi až do Vánoc, fňuk. Ale zatím mám doma ještě Eleanor a Parka, což jsem nečetla, tak nejsem úplně na suchu. :D
    Zkrátka moc pěkné přírůstky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji :) Tak dlouhý komentář, to se mi líbí!! :)
      Taky mi přijde zvláštní, že změnili název, ale asi museli (předtím to vydalo jiné nakladatelství?), ale výjimečně se mi líbí ta filmová obálka, tak jsem si ji koupila :) Těším se na film :) Druhý díl chci taky číst, ačkoli to u mě taky momentálně není na seznamu priorit :)
      Tak prima! Alespoň někdo mi poradil jak naložit s knihami od Richelle! :) Sice až zítra zveřejním článek TBR na tvůj maraton, tak to bude vypadat, že jsem si tvoji radu nevzala k srdci, ale já ho holt napsala ještě než se tu objevil ten komentář. Ale možná to přehodnotím (stejně všechny nestihnu přečíst :D)
      Já bych se taky měla pomalu krotit, abych si mohla sestavit vánoční seznam a měla nějaké knihy i pod stromečkem! :D
      Ještě jednou děkuju :)

      Vymazat
    2. Ten název změnili kvůli filmu, který u nás bude v kinech pod tím Zůstaň se mnou. Mně se ta obálka líbí, jen mi vadí ten název, no. :D
      Tak zrovna pro maraton je Vampýrská určitě lepší než Šachovnice bohů. :)

      Vymazat
    3. Aha, tak kvůli filmu! A proč film pojmenovali takhle? :D To jsou zmatky...
      Taky si právě myslím. Na maraton jsou tenčí knížky žádoucí! :D

      Vymazat
  7. Od Richelle doporucuji precist Vampírskou akademii a pote az Sachovnici , ta me tedy moc nezaujala ale Akademie je skvele propracovana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor! :) Vampýrskou akademii už mám nachystanou na maraton, který zítra začíná, tak jsem ráda, že jsem zvolila správné pořadí :)

      Vymazat
  8. Wow! To jsou úžasně knihy. Četla jsem knihy V šedých tónech, Statistickou pravděpodobnost lásky na první pohled a Zůstaň se mnou. Všechny knihy se mi moc líbily a byl to skvělý čtenářský zážitek. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda! Jsem moc ráda, že jsem vybrala dobře :)
      Díky za pochvalu :)

      Vymazat
  9. Suprové knižky! :) Na hraně zapomnění je skvelá. Labyrint, Den co den, Červený vrch by som si tiež chcela prečítať. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) O všech se hodlám vypsat na blog :)
      Jsem ráda, že chválíš Na hraně zapomnění. Slyšela jsem smíšené názory, tak mám trochu obavy :)

      Vymazat
  10. Klub nenapravitelných knižních cvoků? :D

    OdpovědětVymazat
  11. Zůstaň se mnou jsem si také koupila okamžitě po jejím vydání, ale musela jsem počkat, až dočtu rozečtenou knihu - Padesát odstínů temnoty (což byla tedy pěkně tučná kniha). Knihu začínám číst dnes a už se na ni velmi ale velmi těším. jinak Vampýrskou akademii budu číst asi jako další knihu, také proto, že mě nalákaly všechny ty chvály :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, ež si čtení užíváš :) Je to taková odpočinková záležitost :) A snad se nám oběma bude Vampýrská akademie zamlouvat :)

      Vymazat
  12. To jsou samé krásné knížky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó děkuji :) Doufám, že je při své nakupovací hamižnosti stihnu někdy i přečíst :D :)

      Vymazat
    2. Jestli tě to uklidní, tak máme hodně podobný problém :D Ony to v podstatě jsou drogy :D

      Vymazat
    3. Ale zase tolik neškodí zdraví :D Ale peněžence dost podobně :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři