31. 8. 2014

TBR na Knižní maraton

Od pondělí bude u Kristie probíhat knižní maraton. Já se ho hodlám zúčastnit, jako svého prvního read-a-thonu, ačkoli si nejsem jistá, kolik toho zvládnu, vzhledem k tomu, že mě v půlce týdne čeká ještě jedna zkouška a taky chodím do práce. Ale chtěla jsem to zkusit, protože se mi líbí, jak to má Kristie naplánované a promyšlené. Přečtěte si její článek a hned budete vědět o čem mluvím.


Většinou si nedělám dopředu plány toho, co budu číst. Ráda vždy po dočtení knihy sáhnu po tom, na co mám zrovna chuť a ne abych se nutila do knihy, kterou momentálně číst nechci. Ale u read-a-thonu se asi sluší alespoň nastínit, co bych ráda zvládla a navíc s tímto konkrétním maratonem, se pojí i zajímavé výzvy, které lze pečlivým plánováním splnit :) 

Jakožto knihu, kterou už dlouho odkládám (asi tak rok a půl) jsem vybrala Terapii láskou. Vážně mi tu leží na poličce už strašně dlouho a není zas tak tlustá, aby se během maratonu nedala přečíst. Ideální!
Jako knihu, která má na sobě modrou barvu jsem si připravila Statistickou pravděpodobnost lásky na první pohled jako takovou jednohubkovou záležitost na odpoledne :) Skvělý materiál na nahnání bodů! :D 
Vampýrská akademie byla zfilmovaná, nebo se pletu? Každopádně jsem si ji taky přidala do TBR komínku!
A nakonec třetí díl CHERUB II Black friday jako pokračování série. Sice to není tak, že bych se sérií nemohla pohnout, ale prostě v ní jen chci pokračovat. Doufám, že se to bude počítat!
7 knih jistojistě přečíst nestihnu, tak zatím nechám svou hromádku tak jak je a uvidím, jak bude vypadat situace během týdne a třeba ještě nějakou náhodně vybranou knihu!
Share:

10 komentářů:

  1. Držím palce :) A určitě očekávám recenzi na Vampýrskou akademii! Šílenství kolem téhle knihy jde stále mimo mě, tak chci vědět, jestli stojí za to se do ní pustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      Zrecenzuji určitě všechny, ať už je stihnu přečíst v rámci maratonu, nebo až později.
      Zatím taky nevím, jak si u mě Richelle Mead stojí, ale když má takové množství příznivců, tak to snad nemůže být úplně špatné :) Jsem zvědavá!

      Vymazat
    2. Úplně mě teď svědí prsty a nejradši bych si pro tu knížku hned zaběhla do knihkupectví :D

      Vymazat
    3. Jop, ten pocit moc dobře znám a většinou podlehnu a jak magor okamžitě vyletím do města a utratím spousta peněz, protože nikdy nedovedu odejít jen s jednou :D Výhoda a zároveň nevýhoda bydlení v Praze :D Když se impulzivně rozhodneš, že okamžitě musíš mít nějakou knížku, tak ji do půl hodiny skutečně klidně můžeš mít :D

      Vymazat
  2. Držím palce! :) Žádnou z tvých tbr knih jsem nečetla, jen u Terapie láskou jsem viděla film, tak jsem zvědavá na tvou recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ji chystám psát :) Film jsem právě neviděla, tak vůbec nevím, co mám čekat, ale potom se na něj snad někdy podívám! :) Držíme si palce navzájem :)

      Vymazat
  3. Držím palce se čtením! :) Vampýrská se mi četla docela rychle, pokud se nepletu, takže to je pro maraton vhodné čtení. :) Terapie láskou jsem viděla film, který se mi líbil, ale ke knize jsem se nedostala, tak jsem zvědavá, co na ni řekneš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!
      Taky jsem zvědavá. Film jsem neviděla, ale kniha měla tuším poměrně kladné ohlasy, tak snad mě nezklame :)
      Snad se mi bude líbit i slavná Vampýrská akademie :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři