1. 10. 2017

Book haul za září 2017

Září pro mě mělo být zlomové. A jistým způsobem bylo, ale ne že bych to nějak fyzicky pocítila. Na moje bedra se nesesypala hora zodpovědnosti ani starostí. Jo, je mi teď pětadvacet a mám první dospěláckou opravdovou práci na plný úvazek. Ale necítím se jinak. Jsem pořád to stejné tele, co si pořizuje víc knížek, než dokáže přečíst.
Je to tak. Ta hora co vidíte jsou přírůstky za září. Zešílím. Naštěstí to mám do práce dost daleko, takže mi cestování dává možnost hodně číst.

O novinkách z Domina jsem věděla docela hodně dopředu a těšila jsem se na ně jako malá holka. Manželský pakt vypadal prostě luxusně a tam nebylo o čem přemýšlet, musela jsem ho mít. Novomanželé, záhadný spolek lidí, kteří si vzali do hlavy chránit instituci manželství zuby nehty? Pakt, který se tváří jako nejsvatější organizace, ale není z něj cesty ven? Dejte to sem! Ukázalo se, že je ta kniha přesně tak skvělá, jak jsem očekávala. Recenze se během několika dní objeví online.
Řízením osudu se ke mně dostala druhá kopie Maminčina mazánka a vy o tuhle pecku už brzy budete moci soutěžit na instagramu! Těšte se! Sama jsem knížku už četla a byla jsem hodně příjemně překvapená. Dost mě to bavilo a hodně mě u čtení mrazilo.
Lisa Jackson je taková sázka na jistotu. Zatím jsem nečetla, ale očekávání mám veliká.

Knížky z rámečků v metru jsou vždy v blogosféře pod drobnohledem těch nejpřísnějších, ale tentokrát musím říct, že  marketing nepřeceňuje kvalitu knihy. Ta přede mnou je napínavá jak kšandy, mrazivá a šílená, jak nějaká zvrácená reality show. Číst jsem začala včera před spaním a ještě dnes ji určitě zdolám. Nemůžu se odtrhnout a nejradši bych jen četla a četla.
Machinace bude po delší době zase sci-fi oživením mého poměrně stereotypního čtecího programu. Dívka, která zemře, ale narodí se jako klon, přímo do apokalyptického povstání strojů. To chcete si myslím.
Ačkoli mě předchozí kniha Helle Helle Jestli chceš velice zklamala, Tohle jsem měla napsat v přítomném čase mě dost zaujalo a co jsem zatím viděla ohlasy, tak ji lidi dost chválí. Dávám velkou naději tomu, že se mi tentokrát sympatická autorka trefí do noty o něco lépe.

S Pláčem se mi povedlo dobré faux pas, o kterém se radši nebudu šířit, protože bych si připadala jako ještě větší debil, než fakt jsem (hádám, že mě navenek nová práce a nový režim neovlivnily, ale s mojí zapomnětlivou palicí si to pohrálo pěkně). Každopádně se na knihu šíleně těším. Autorčina kniha Virál mě dost bavila, takže si myslím, že Pláč může být jen lepší!
Moje sestra žije na krbové římse vypadá jako roztomilá jednohubka (má z boku na stránkách ťapičky!). Kečupová mračna mě příliš nezaujala, dokonce jsem je zrovna před pár týdny poslala dál, ale autorka má stále šanci se vykoupit.
A neknižním doplňkem mé sbírky je motivační diář z dílny Lucky a Nicole z A Cup of Style, které mám moc ráda a ráda je sleduju. Holky spolu mají podobný vztah jako mám já s vlastní ségrou, mají to v hlavě srovnané a prostě jim to všechno klape. Diář vymazlily nádherně a já se těším na leden, abych ho mohla začít používat. Pro chronického zapomnětlivce a chorobného plánovače jako jsem já je diář naprosto nezbytným doplňkem!

Kniha Doupě mě zaujala díky Káje z blogu a instagramu Penny and books, která o ní mluvila na Radši srazu pořádaném Míšou z Radši knihu. Hostu a jejich vkusu hodně věřím a tak si myslím, že mě nezklame.
Po knize Manžela jsem nezabila koukám už dlouho nejen proto, že je to Odeonka, které maniakálně sbírám. Teď, když autorovi vyšla druhá kniha Kuchař, chmaták a realitní magnát se mi to zdálo jako perfektní příležitost objednat si obě najednou. Do konce roku plánuju alespoň jednu z nich určitě přečíst!

Kromě papírových knih jsem získala i pár e-knih. Hadohlavce od Petera Maye a Nerozlučný pár od Jamese Pattersona. Ani jednu jsem ještě nečetla, ale věřím, že mě budou bavit.

Do knihovničky mi tedy přibylo celkem 11 knih a dvě e-knihy. Tři z nich jsem už četla a ostatní skoro stoprocentně zvládnu během října.

Jaké knihy začátek školního roku přihrál do cesty vám? Četli jste některou z výše zmíněných? Co plánujete kupovat teď na podzim, když ediční plány praskají ve švech?
Share:

8 komentářů:

  1. Ten pocit si přesně pamatuju. Všechno se údajně změní, ale v tomhle rozhodně ne :D Jen jsem si myslela, že toho času na čtení bude víc a ono to tak úplně vždycky není :)
    Maminčin mazánek, Ta přede mnou - to mě vážně láká a je mi jasný, že to jsou přesně ty knížky, od kterých se člověk neodtrhne :D
    Na Pláč jsem taky zvědavá, ale ještě jsem nečetla Virál.
    Kečupová mračna byla jednohubka, která mě v některých momentech trochu zklamala, ale úplně nelituju, že jsem si ji přečetla, na tuhle novinku jsem docela zvědavá.
    No a ty dvě Odeonky!! Těším se, co na ně řekneš, taky jsem je ještě nečetla.
    Petera Maye bychom mohly dát spolu :D Mám za sebou jen Pána ohně, to mě hned doženeš!
    U mě za září převažují hlavně Odeonky - Jádro Slunce, Chtělo by to nový jména, Doplavat domů (díky komu jsem si je asi pořídila, že) a Ani později, ani jinde. Pak mi přibyly 3 YA od Cooboo (už bych si v rámci toho měla dát pokoj, těch knížek je tolik!!) - Griša, Šest vran (ty jsou ale skvělý!) a Sníh nebo popel :)
    A blíží se podzim, edičáky jsou nabouchané a já nevím, co budu jíst, když mě někdo pustí do knihkupectví - ehm, nebo vlastně jen na stránky některého knihkupectví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že se stalo to, co jsem čekala - přijdu domů z práce a už nemusím nic řešit. Zatím nejsem v té fázi, že bych si musela nosit práci domů, takže by se čas na čtení našel. Člověk má ale i jiné povinnosti a záliby, nebo prostě chuť jen tak čumět na seriál nebo nějaký jiný žrout času a na čtení se dostane sotva před spaním :D
      To jsi odhadla. Jsou opravdu skvělé, Ta přede mnou mě nezklamala, i přes to, že tyhle mediálně propírané knihy to mají s dostáním očekáváním těžké :)
      Virál není třeba číst před pláčem, nenavazují na sebe, ale je taky super, co si pamatuju :)
      Prý je Sestra na krbové římse hodně smutná, tak jsem zvědavá :) Ale pro mě to už asi úplně není :)
      Kdybych ti měla ukázat svou sbírku Odeonek, které jsem ještě nečetla.... :D
      Já za sebou z Maye nemám nic a nejspíš to před Hadohlavcem nestihnu :D Ale chci je číst určitě :)
      No jo, online nakupování je taky zlo, to člověku už vůbec nepřijde, že utrácí :D

      Vymazat
  2. jedenact je pekne cislo :-) ja mela trinact... tak hlavne at se ti vsechny libi

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná kupička nových kousků :) Machinace vážně zní jako skvělé oživení sci-fi a láká mě i novinka od autorky Kečupových mračen, ty se mi totiž moc líbily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím :)
      Machinaci zrovna čtu, tak jsem zvědavá, jak se bude vyvíjet :)
      Ta knížka je, když nic jiného, hrozně roztomile udělaná! :) Tak snad bude i hezká :)

      Vymazat
  4. Skvělé novinky, spoustu knih máme společných a po některých z Tvé hromádky zatím pokukuji. Zvlášť po Té přede mnou :) A musím zkusit Celeste Ng, zatím jsem nic nečetla. A právě čtu Manželský pakt a je to velká pecka! :) Měj se krásně a užij si čtení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Máš skvělý vkus ;)
      Celeste a její Vše co jsme si nikdy neřekli je prostě ta nejúžasnější knížka (pro mě) loňska! ♥ Na Ohníčky se šíleně těším! :)
      Ty také, díky!

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři