6. 9. 2014

Článková výzva 6 - Oblíbená série

Článková výzva 6
Přesvědčte své čtenáře aby si přečetli vaši oblíbenou sérii
Vy se ptáte, jaká je moje oblíbená série? Vážně? V tom případě jste na mém blogu nejspíš poprvé a já vás tu vítám a představuji vám nejlepší sérii na světě (Harryho četli všichni a není koho přesvědčovat)

CHERUB

I když už třeba nejste cílovou skupinou této middle-grade série, prosím, prosím přečtěte si ji. Je to série o dětské špionážní jednotce britské tajné služby, protože žádný zloduch by nikdy nepodezíral děti, že by mohly být špióny a že, když se kámoší s jejich dětmi a čmuchají mu po baráku, tak by se to mohlo obrátit proti němu. Je to vážně, ale vážně skvěle napsané. Robert Muchamore je borec a můj hrdina, protože píše ty nejčtivější příběhy. I když jsou hlavními postavami děti, nenechte se tím odradit. Jejich mise jsou natolik zábavné a ta děcka jsou jedinečná. Vůbec vám jejich věk nebude překážkou. Každé dítě čekalo na svůj dopis z Bradavic. Já jsem toužila po oranžovém CHERUB tričku a abych si na základním výcviku vysloužila šedé (jediná překážka je, že CHERUBáci jsou sirotci a to já nejsem a ani nechci být!!!! Nikdy!), ale když odhlédnu od této komplikace, tak CHERUB kampus je ten nejzábavnější kampus v jakém můžete bydlet/studovat/bavit se :)
Knížky jsem dostávala/kupovala postupně jak vycházely a vždycky to u nás byl boj, jestli si ji přečtu první já, mladší ségra, nebo mamka. Naštěstí čtu nejrychleji, tak jsem vždycky vyhrála :D Ale jak vidíte, CHERUB baví mnoho věkových kategorií :) 

Přečtěte si to a nebudete (doufám) litovat :)
Share:

4 komentáře:

  1. Můj člověk. Mám stejný názor jako ty. Taky všem vřele doporučuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Vždycky jsme hrozně nadšená, když v takových výzvách nebo prostě otázkách ohledně knih někdo odpoví jinak než ostatní. Že nemluví o profláklých, všem známých seriích, které se propírají blogovým světem. Neznám Cheruby, sama bych si to asi nekoupila - jo já jsme prostě povrchní co kouká na věk hlavních hrdninů- a hlavně kdybych si měla kupovat všechno, co blogeři chválí, asi bych nikdy neměla dost :D Ale rozhodně to zní zajímavě a konečně někdo kdo je originální! :)
    A ten boj o knihy mě rozesmál :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni. Díky! :) Já tuhle sérii vážně miluju nejvíc na světě! :) A myslím, že účelem doporučování je doporučovat něco méně známého. Ne všichni to asi však tak cítí :D
      Boj o knihy byla vážná věc! :D Ještě že čtu tak rychle, nevydržela bych čekat ani minutu navíc! :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři