17. 8. 2014

Top týdne #22

Účastním se projektu/meme/čehosi s názvem Top týdne. Původním autorem je Luu
Úkolem je sestavit 52 žebříčků o 10 položkách na nejrůznější témata. Je to zamýšleno tak, že po celý rok budete každý týden přidávat jeden žebříček (52 týdnů = 52 žebříčků = jeden rok)
Téma číslo 22 zní

KNIHY, KTERÉ BY SI ZASLOUŽILY ZFILMOVAT 
(slovo zfilmovat vypadá hrozně divně, když se napíše, že jo?)

1) Monument 14 (Emmy Laybourne)
O tom už jsem psala, ale opakování je matka moudrosti. Tahle dystopie mě prostě zaujala a film by z ní byl jednoznačně skvělý!


2) série Alex Rider (Anthony Horowitz)
Stormbreaker se tuším filmu dočkal. Možná jsem ho i viděla. Hm....pokud ne, musím to napravit. Ale další díly zůstaly pouze u knih. A já bych je chtěla vidět! Takže...hmmm??? :)


3) CHERUB (Robert Muchamore)
No samozřejmě, že chci filmové CHERUB. Haló! Moje nejoblíbenější špiónská série!!!


4) DELTORA (Emily Rodda)
Představuju si ji jako anime seriál. To by bylo boží!


5) Trosečníci z vlaštovky (Arthur Ransome)
Jak já tyhle knížky milovala. Chci film o dětech co pořád plachtí  a nalévají se zázvorovým pivem. Prosím! 


6) Řada nešťastných příhod (Lemonny Snicket)
První tři knížky byly natočeny jako jeden film. Proč se nepokračovalo? :) Jima Carreyho sice nesnáším, ale v tomhle filmu (a v dalších, kde nehraje debila) je príma :)


7) Percy Jackson (Rick Riordan)
První film už existuje, ale nemyslím, že by z něj byli fanoušci knih nadšení. Já ho neviděla. Ale tahle série si dobrý film zaslouží! (to mi připomíná, že bych se mohla pustit do třetího dílu!)


8) Přechod (Justin Cronin)
Já bych se na Přechod rozhodně podívala!!


9) Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (Ransom Riggs)
Hahaaa! To by byl hrozně creepy film, ale zajímal by mě!


10) Metro 2033 (Dmitry Glukhovsky)
Toto poskatastrofické dílko by se dle mého jako film mohlo podařit natočit moc zajímavě. 

Jaké příběhy byste rádi viděli zfilmované? :) 
Share:

9 komentářů:

  1. :D Jim Carrey je náhodou fajn ;) nepatří sice mezi nejoblíbenější herce, ale nevadí mi :-) a ty knížky bych si nejradši přečetla všechny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí jen ve vážných filmech. On je dobrý herec, ale naneštěstí má samé role jako Ace Ventura a podobné blbosti :D

      Vymazat
  2. Sirotčinec...bude zfilomvaný :) a premieru má mať niekedy v 2016 (tuším 4. marca ale nie som si istá :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupí!!! Já jsem hrozně neinformovaná :D Díky za info :)

      Vymazat
    2. V pohode :D Ja som aktualizovala na blogu akurát filmy čo budú, takže to vďaka tomu viem :D inak som to ešte pred pár dňami tiež nevedela :D

      Vymazat
  3. Monument už jsem si pořídila - právě na základě Tvého doporučení :D A jsem na to vážně zvědavá. Já mám ráda, když se točí filmy podle knih, baví mě porovnávat svou fantazii s fantazií lidí od filmu. Takže u mě by ten seznam byl asi nekonečný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda!!! To jsem ráda :) Je skvělé, když někoho moje články inspirují k zakoupení knihy :) Horší je, když pak nejsou z daného příběhu tak nadšení, jako já :D Ale snad se ti Monument zalíbí :)
      Taky bych asi dokázala napsat mnohem víc, než 10 knih, které by si zasloužily film, ale pravidla jsou pravidla a ta říkají deset :)

      Vymazat
  4. Pár knih znám, i když jsme je nečetla, což mi přijde trochu trapné :D Ale o té Řadě nešťastných příhod máš pravdu. Film byl zajímavý, ale knihy jsou extrémně super a i když jsem nepřečetla úplně všechny a ty které jsme přečetla tak to je už asi 6 let zpět, vím, že je to suprový příběh a kdyby se zfilmoval tak jak je kniha, bylo by to super :)

    Zfilmoval je vážně zajímavé slovo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není trapné :-) každý nemohl stihnout číst všechno :-)
      Já četla Řady nešťastných příhod několikrát a mám je fakt ráda, tak by mi udělalo vážně radost, kdyby je ZFILMOVALI :-) :-D

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři