2. 7. 2016

Sochař - Scott McCloud

David Smith je vyhořelý sochař. V uměleckém světě se ztrácí ve stínu „toho slavného Davida Smitha“ a začíná ho to unavovat. Jednoho zoufalého dne se setká s duchem svého zemřelého strýce Harryho. Ten ho jako obvykle vyslechne, a když se mu David svěří s tím, že za průlom v kariéře by byl dal svůj život, Harry mu jeho přání splní. Věnuje mu schopnost vytvořit svýma rukama cokoli, co si usmyslí. Zaplatí za to však tvrdou cenou. Za dvě stě dní totiž zemře. Jelikož Davidovi na celém světě záleží jen na jeho tvorbě, je ochoten tuto cenu zaplatit. Aspoň do chvíle, kdy potká svou životní lásku.

David Smith ztratil všechno. Rodinu, inspiraci a poslední dobou ztrácí i sám sebe. Pomalu mu dochází prostředky na živobytí a jeho múza si dala pohov. Nic se mu nedaří, a jestli se to brzy nezmění, bude v pěkném průšvihu. Naštěstí přijde pomoc doslova ze záhrobí a on se zaprodá ďáblu.


Celá recenze byla napsána pro web cbdb.cz

Můžete si ji přečíst zde.
Share:

6 komentářů:

  1. Recenzi si určitě přečtu. :) Na tenhle komiks jsem měla zálusk už na Světě knihy, vypadá skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super!! :)
      Já právě taky, tam mě nejvíc nalákal a jsem ráda, že jsem měla možnost si ho přečíst :)

      Vymazat
  2. Jeej, ty jsi to tak hezky napsala, že mám zase ten neodbytný pocit, všichni víme jaký, a já Sochaře opravdu nutně potřebuju :) Moc hezký a jsem na to ohromně zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!! :) Na tuhle recenzi jsem obzvlášť pyšná, tak jsem ráda, že ten pocit sdílíme :D :)
      Těš se! :)

      Vymazat
  3. Já chci vědět jak to dopadne. Doufám, že je to pohádka :-).To si asi musím přečíst.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři