5. 10. 2014

Top týdne #29

Účastním se projektu/meme/čehosi s názvem Top týdne. Původním autorem je Luu
Úkolem je sestavit 52 žebříčků o 10 položkách na nejrůznější témata. Je to zamýšleno tak, že po celý rok budete každý týden přidávat jeden žebříček (52 týdnů = 52 žebříčků = jeden rok)
Téma číslo 29 zní

KNIHY, KTERÉ JSTE ČETLI VÍCEKRÁT

1) Harry Potter (J.K.Rowling)
Hned první volba už určitě nikoho nepřekvapí. Ale musela bych se hodně přemáhat, abych Harryho nezmínila. První díly jsem četla určitě tak sedmkrát.

2) CHERUB (Robert Muchamore)
Všechny díly jsem si zopakovala minimálně čtyřikrát. Taky už se opakuji, ale já vás prostě potřebuji přesvědčit, abyste si CHERUB přečetli, protože to je ztělesnění dokonalosti.


3) Ready Player one (Ernest Cline)
Protože to je prostě moje nejoblíbenější samostatně stojící kniha. 

4) Predátoři (Miroslav Žamboch)
Protože to je prostě nejlepší kniha od Žambocha, to mi nikdo nevymluví!

5) Řada nešťastných příhod (Lemony Snicket)
I když je znovučtení sérií časově náročné, já to prostě tak dělám. A tahle série je dokonalá.
6) Hunger games (Suzanne Collins)
Poprvé jsem je četla hned po shlédnutí filmu NA POČÍTAČI protože jsem to prostě nemohla vydržet. Poté ještě asi dvakrát na čtečce. HG jsou prostě boží!

7) Přechod (Justin Cronin)
A rozhodně ho budu číst zase, protože co neidět vyjde třetí díl a já už to zase trochu pozapomněla .

8) Léky smutných (Pavel Gotthard)
Knížku jsem přečetla dvakrát asi během 14 dnů a pak znovu asi za dva měsíce. Protože je tak strašně dobrá!
(při psaní tohoto článku jsem zjistila, že je moje kopie této knihy nezvěstná a vůbec netuším kam se poděla a tak jsem teď trochu smutná :( Komu jsem ji jen půjčila?)

9) Divergence (Veronica Roth)
Protože jsem prostě hlava děravá a ráda si osvěžím děj předchozích dílů, když vyjde nejnovější!

10) Boj o ostrov (Arthur Ransome)
Četla jsem x-krát všechny knížky o Vlaštovkách a Amazonkách. Protože prostě to je moje dětství!

Které knihy často čtete znovu a znovu? :) 
Share:

8 komentářů:

  1. Z uvedených knižiek poznám len skvelú Divergenciu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musíš honem napravit! :) (hádám, že uvedené série snad znáš, jen ty jednotlivé knížky ti unikly! :)) Jsou vážně skvělé :)

      Vymazat
  2. Řada nešťastných příhod byla skvělá!! :) Já jsem četla dvakrát v životě zatím jen jednu knihu (divný co?) a sice Parfém: Příběh vraha. Dočetla jsem ji a pustila se do ní okamžitě znovu :D Ale z tvého seznamu už teď vím, že zopakuji například Divergenci a první díl HG. To jsou skvělé knihy a moc se na ně těším. Já navíc děje knih hrozně rychle zapomenu, takže to bude třeba jako poprvé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cooožee? Jen jednu?? :D :)
      Parfém: Příběh vraha už mám doma skoro rok a ještě jsem si ho nepřečetla. Ale viděla jsem kdysi film a je to fascinující příběh :)
      Taky mám trošičku problém se zapomínáním děje, takže re-readingy jsou mojí oblíbenou činností, které nelze v nejmenším označit za ztrátu času :D

      Vymazat
  3. Před dvěma lety jsem si chtěla koupit některé díly ze série Řada nešťastných příhod. Ovšem mým neštěstím bylo, že se už nedaly sehnat, byly beznadějně vyprodány. Nevíš, jestli se ještě na ně někde dá narazit?:-)
    Předem moc děkuji za odpověď (prosím na blog nebo gmail.).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řadu nešťastných příhod jsem osobně koupila v Neoluxoru na Václaváku jako komplet :) Jediný zádrhel je v tom, že v angličtině. Jestli ovládáš angličtinu, tak to samozřejmě zádrhel není :) Pokud si v angličtině příliš nevěříš, ani tak nevěš hlavu, protože je to ideální série, se kterou čtením v angličtině začít, protože je to hrozně jednoduše psané :) :) V češtině už jsem to nikde prodávat neviděla :(

      Vymazat
    2. Moc děkuji za odpověď. V češtině jsem to zahlédla jen na netu, ale vyprodáno. V angličtině si tak jistá nejsem, jedině kdyby to bylo dvojjazyčně, to bych se do toho asi pustila. Moc děkuji za odpověď.

      Vymazat
    3. Vážně to není těžké :) přece jen tím, že je to dětská série je to psáno jednoduše a čte se to jedna báseň :) Není vůbec zač :) Jsem ráda, že jsem mohla aspoň trochu pomoci :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři