Úkolem je sestavit 52 žebříčků o 10 položkách na nejrůznější témata. Je to zamýšleno tak, že po celý rok budete každý týden přidávat jeden žebříček (52 týdnů = 52 žebříčků = jeden rok)
Téma číslo 16 zní
NEJEMOTIVNĚJŠÍ PŘÍBĚHY
Já vím, že většinu čtenářů už tohle meme ani nebaví a to hlavně z důvodu, že asi píšu ty nejočekávanější knížky a vlastně pořád ty samé dokola, ale víte co? Mně to nevadí :) Mně se to líbí a píšu to z velké části hlavně pro sebe. Tak
Předpokládám, že emotivní příběhy by v tomto smyslu mělo znamenat nejsmutnější (možná ne), ale já to každopádně pojmu tak, že ve mně daná knížka dokázala vyvolat jakékoliv emoce. Ať už smutek až pláč, nebo radost, pobavení nebo mi prostě jen vykouzlila úsměv na tváři.
1) Než jsem tě poznala (Jojo Moyes)
Jedna z nejhezčích knížek co jsem kdy četla. A ano, poplakala jsem si slušně. Ale pláči předcházely i nějaké ty radostné okamžiky. Ne že ne.
2) Seznam tajných přání (Lori Nelson Spielman)
Moc a moc milá knížka, která byla místy smutná, ale častěji jsem si nemohla pomoc a křenila se u ní jak praštěná. Hlavně při scénami s jistým právníkem :)
3) Harry Potter a Relikvie smrti (J.K. Rowling)
S touhle knížkou skončila jedna dlouhá a krásná etapa mého života. Už nikdy žádný Potter, vážně? Neeeeee!!!! (teď teda J.K.Rowling napsala 1500 slov z pera Rity Holoubkové, ze života 30letého HP, který se poflakuje na mistrovství světa ve famfrpále, což si rozhodně musím přečíst!)
4) Město z kostí (Cassandra Clare)
Jak já tu Clary nemám ráda. Čili emoce, kterou ve mě tato kniha vyvolává je vztek na naprosto nemožnou hlavní hrdinku, kterou jak se zdá považují všichni za geniální, ale já bych jí prostě propleskla za ten její přístup "nikomu neřeknu, že jdu někam kde je to fakt nebezpečný a samozřejmě že to zvládnu sama, ačkoli jsem mrňavá a nezkušená"
5) Polibek pro Annu (Stephanie Perkins)
Milá knížka, která vyvolá úsměv na rtech a pobavená chichotání. Také se tak trošku zamilujete do Saint Claira. Alespoň než poznáte Cricketa.
6) Čarodějky na cestách (Terry Pratchet)
Jestli se nepopadáte za břicho pokaždé když Stařenka Oggová zazpívá Ježčí píseň, nebo když bábi Zlopočasná nesouhlasně bručí, pak nevím, ale já tyhle čarodějky miluju.
7) Marley a já (John Grogan)
Nejprve jsem viděla film. Plakala jsem. A hodně. A pak jsem četla knížku. A taky jsem plakala. A u toho prostě brečí i kluci. Neznám nikoho, kdo by to zvládl bez jediné slzičky.
8) Hvězdy nám nepřály (John Green)
Dal mi zabrat hlavně film. Nicméně jak knižní předloha tak film jsou doslova nabité emocemi. Možná je tak ten příběh stavěn, že vás prostě musí dojmout. No a? Čte se to perfektně, no ne? :)
9) Mládí v hajzlu (C.D. Payne)
Už si přesně nepamatuju detaily a zápletky této série, ale pamatuju si, že je zábavná. Hodně.
10) Nebezpečná láska (Kateřina Petrusová)
Slovo láska je už v názvu. Emocí je tam hromada. Ale za těmi všemi láskami je i perfektní příběh.
Jaká kniha ve vás v poslední době dokázala vyvolat silné emoce? :)
Mě náhodou u Tebe tohle meme hrozně baví, vždycky skvěle vybereš a s většinou souhlasím. Než jsem Tě poznala jsem ořvala smíchy i pláčem, to samé Seznam tajných přání :)
OdpovědětVymazatDěkuju Basterko! :)
VymazatJeeee taky zazivas konec jedne ery zivota, te Pottrovske :)
OdpovědětVymazatAno :( vyrostla jsem s ním. Jsem TA generace. Ta která byla skoro stejně stará jako Harry, když jsem ho četla...je mi smutno :( :D
VymazatNebezpečnou lásku bych taky zvolila. Ta byla úžasná! :D Polibek pro Annu se mi taky moc líbil. :) A Seznam tajných přání bych si moc ráda přečetla. :)
OdpovědětVymazatSeznam je vážně krásný :) Doporučuju ti ho. Vřele :) Zvlášť pokud se ti líbil Polibek pro Annu a Nebezpečná láska :)
Vymazat