10. 6. 2014

Top týdne #12

Účastním se projektu/meme/čehosi s názvem Top týdne. Původním autorem je Luu
Úkolem je sestavit 52 žebříčků o 10 položkách na nejrůznější témata. Je to zamýšleno tak, že po celý rok budete každý týden přidávat jeden žebříček (52 týdnů = 52 žebříčků = jeden rok)
Téma číslo 12 zní 
NEJPŘITAŽLIVĚJŠÍ OBÁLKY

Na obálky si celkem potrpím, ale není to pro mě to nejhlavnější. Ale některé vážně stojí za povšimnutí

1) Přechod 
Není prostě nádherná? Naživo je ještě lepší

2) Ready player one
Já tuhle oldschool grafiku ráda


3) Životy které jsme ztratili
V jednoduchosti je krása


4) Erebos 
Och!

5) Prozření Mary Dyerové
A jaká je na omak!

6) Monument 14
Nemůžu se dočkat až vyjde!

7) Ignite me
Pouze originály se mi líbí

8) Divergence
Já na ní mohu oči nechat

9) Reset
Obálka je na té knize asi to nejkrásnější


10) Dech 
Není to hypnotické?

Share:

4 komentáře:

  1. Skvelé knižky, tie by som si aj ja rada prečítala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Přečti. Jsou krásné nejen na povrchu :) Obálka je to, co člověka naláká ke knížce, o které třeba ještě neslyšel :) Celkem chápu, proč se na ně klade takový důraz :)

      Vymazat
  2. Některé jsou fakt pěkné, ale třeba tenhle Erebos se mi moc nelíbí, Ready player one je skvělé retro, na tomhle jsem vyrůstala! :) Ignite me se opravdu povedla a Monument 14 Savage Drift vidím poprvé, kdy má vyjít? Měla bych do konce června přečíst druhý díl! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se právě líbí tenhle Erebos o mnoho víc, než ten červený! V té obálce je toho tolik skryto! :) A to oko! Hypnotizující :)
      Za velkou louží už Monument vyšel, u nás údajně 26. listopadu! Už aby to bylo! Jedna z mých nejmilejších postapo sérií vůbec. První dva díly jsem přečetla prakticky na posezení :)
      Ready player one. Pěju na něj ódy snad v každém článku a komentáři :D A hrozně chci do Oasisu! :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři