1. 10. 2014

Book haul alias Měsíční chvástačka za září 2014


Jelikož je září můj narozeninový měsíc, rozhodla jsem, že je nezbytné se držet na uzdě a nekupovat knížky jak divá, protože kdy jindy si svým blízkým můžete beztrestně říct o pár knížek, po kterých vaše srdíčko touží než o narozeninách? :) Nenakupování knihy jsem dodržela, až na jeden kousek, ale pro to mám velmi dobrou obhajobu!
Za září se mi nastřádalo doma celkem 6 nových knih! :) Koukněte se na ty krásky!

O Wreck this journal asi už každý alespoň slyšel :) Jedná se o knížku, kterou si dotvoříte podle svojí fantazie. Obsahuje přes stovku úkolů a tipů, co všecko s knížkou máte udělat :) Ačkoli nejsem moc tvůrčí člověk, v jednu chvíli jsem po WTJ hrozně moc zatoužila a tak jsem ho dostala od mého milovaného dědečka :)
To krásné ptáčkové pouzdro pak obsahuje poukázky do Luxoru, což je dáreček od mých kamarádů, kteří prostě vědí jak na mě a jaký dárek mě potěší nejvíce :)
Moře klidu je další dáreček od dědy. Knížku zrovna čtu a zatím je hodně zajímavá. Má strašně moc kladné hodonocení na goodreads, navíc mi ji doporučovala i kolegyně z práce, takže věřím, že si ji užiju až do konce :)
Oceán na konci uličky je pak dárek od mé nejbáječnější kamarádky :) Od Gaimana jsem četla zatím jen Nikdykde a kousek Koralíny a jeho styl je zajímavý a líbí se mi. Snad mě ani toto dílko nezklame.

Dárce jsem přečetla včera a jsem z něj prostě nadšená. Knížka už je stará 20 let, ale rozhodně se může rovnat se současnými dystopiemi či je dokonce v mnoha případech předčí. Pokud si chcete přečíst celou mou recenzi, najdete ji zde.
Selekce je ta jedna mrška, kterou jsem si koupila sama. Vyšla začátkem září, do narozenin daleko, navíc jsem si ji koupila v den narozenin Paláce Luxor ve slevě. Má přenádhernou obálku. Bohužel je možná pěknější navenek než uvnitř.  Už ji mám přečtenou a recenzi najdete tady.
Suši dieta. Tentokrát dáreček od mé nejúžasnější sestřičky (a jejího přítele), která vyslyšela moje přání naučit se dělat sushi. Tahle knížka je skvěle zpracovaná, má nádherné obrázky a srozumitelné návody. Snad si udělám vlastní sushi co nejdříve, jen co seženu nějakou rybu v sushi kvalitě :)

Po dopsání článku, resp. u zmínky o Selekci jsem si vzpomněla, že jsem vlastně porušila i své odhodlání si na den narozenin Paláce knih koupit jen jednu knihu. Pořídila jsem si totiž ještě Cinder, čímž jsem zkompletovala svou sérii Měsíční kroniky. Knížku jsem zapomněla vyfotit, za což se omlouvám, ale myslím, že Cinder znáte, tak mi to odpustíte :) 

Tím se počet fyzických výtisků knih, které mi přibyly za září zvyšuje na 7

Kromě nich mi ještě ve čtečce přistálo posledních 5 dílů Vampýrské akademie, jako recenzní e-booky pro obchod knihy.idnes.cz. Ty jsem také všechny za září přečetla a zrecenzovala. Všechny recenze najdete v abecedním seznamu recenzí. Stačí kliknout v menu na záložku překvapivě pojmenovanou Recenze :)

Co jste si za září stihli pořídit vy? :) O kolik knih více musí pojmout vaše knihovna už tak praskající ve švech? :) Dáváte si nějaká předsevzetí, co se týče zákazu nákupu knih? Dodržujete je? :D Nebojte se mi napsat do komentářů, pokud jste některou z uvedených knih četli jak se vám líbila :)
Share:

18 komentářů:

  1. Já jsem se v září rozjela a mám jich kolem 20 :-D Ale teď si dám zase limit 500,- Jinak samé pěkné kousky, brala bych je všechny :-D . A to pouzdro je boží! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, přes dvacet. Dobře ty :D To jsem se vážně celkem mírnila :D
      500 je dost přísný limit tedy!
      Že? To pouzdro mi udělalo málem stejnou radost, jako ty poukázky!!! ♥

      Vymazat
  2. Páni, kde si můžu pořídit takový pěkný WTJ? :D Doufám, že se s námi o svou kreativitu podělíš v nějakém článku! Jinak krásné přírůstky, nejvíc mě láká samozřejmě Dárce :)
    Já si tedy moc předsevzetí nedávám, protože vím, že je stejně nikdy nedodržím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají ho normálně v Neoluxoru mezi cizojazyčnými :) A myslím, že co nevidět ho vydá Cooboo i česky :)
      Pokud stvořím něco publikovatelného, tak se určitě podělím :) Ale moje kreslení je vážně bída :D
      Dárce je prostě supr!
      Já taky nedokážu moc dodržet žádné šetření, když jde o knihy :D Je to prostě závislost. Co naplat :D

      Vymazat
  3. Já radši ani za září nebudu počítat kolik knih jsem nestřádala :D Kouzlo bazaru na databaziknih.cz je pro mě a mou peněženku dost devastující :D
    Určitě napiš recenzi na Gaimana ! Po knížce už nějakou dobu pokukuju, tak chci vědět jestli za to stojí :D
    A všechno nejlepší k zářijovým narozeninám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Je to tak zlé, jo? :D
      Recenzi píšu na vše, co přečtu, takže se určitě dočkáš :) Otázka je kdy :D :D Mám doma tolik nepřečtených restů a navíc teď musím utratit ještě ty poukázky :D No těžký je život knihomola :D
      Děkuju moc! :)

      Vymazat
  4. Paráda. Moc se těším co vymyslíš do Wreck this journal. :-) Gaiman je super, jestli se Ti líbilo Nikdykde, tak i tahle knížka Tě nezklame. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já se taky těším :) Snad vymyslím něco originálního, i když nevím :D Mně třeba něco napadne, ale jak si můžu být jistá, že jsem ten nápad někomu nešlohla? :D Uvidíme, co stvořím :D
      Super, jsem ráda, že slyším pozitivní ohlasy na knihy, co hodlím číst :) Nikdykde bylo dobré, takové....prostě jiné :) A to bylo fajn :)

      Vymazat
  5. Dodatočne všetko najlepšie! :)
    Slušný počet knižiek. Selekciu by som si rada prečítala, tá obálka je dych berúca. A Cinder tak isto. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Cinder je super, Scarlet ještě lepší a Cress...z té jsem skákala do stropu nadšením. Fakt to graduje a je to boží :)
      Selekce je pěkná hlavně na povrchu, uvnitř spíš takový průměr, ale hodně lidí ji vychvaluje do nebe, tak třeba jsem jen nějaká divná :D

      Vymazat
  6. Nemůžu uvěřit, že už je zas celý měsíc pryč.. krásné knihy, nejvíc mě zaujalo Moře klidu, ten název působí tak pozitivně, což poslední dobou hodně potřebuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to strašně moc uteklo!!
      Nenech se mýlit. Moře klidu není úplná oddechovka a potýká se s celkem drsnými tématy. Nicméně se to čte neskutečně skvěle a já jsem napjatá jak kšandy, jak to bude pokračovat! Vidím to dneska na dlouhou pročtenou noc!

      Vymazat
  7. Moře klidu je jednou z mojích srdcoviek, fakt sa mi to strašne páčilo a chcem mať doma aj normálnu knihu :)
    k Cinder a ostatným sa proste musím dostať, lebo všetci to ospveujú a ja stále sa k tomu akosi nie a nie dostať :)
    a Selekciu chcem aj ja strašne čítať :) snáď sa k tomu v najbližšej dobe dostanem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moře klidu je hrozně skvělé!!! Jsem asi ve třetině a jsem úplně unešená! Prostě super čtení, takovéto jak se ani nechceš odtrhnout. Je tam napětí, nápad a je to i skvěle napsané :) Jsem jednoduše nadšená :)
      Měsíční kroniky jsou prostě super :) Každý díl lepší a lepší :)
      A Selekce...líbila se mi, ale jsou i lepší knížky :) Nicméně jsem asi v menšině, kdo z ní není úplně na větvi, tak snad tě nadchne víc, než mě :)

      Vymazat
  8. Jé, tak opožděně všechno nejlepší k narozeninám! :) A moc krásné dárky jsi dostala! :)
    S Wreck This Journal čekám na české vydání a pak si ho také pořídím, i když patrně až k Vánocům. :)
    Oceán na konci uličky mám teď doma z knihovny a jsem na to hodně zvědavá! Od Gaimana jsem zatím četla jen Hvězdný prach a to nebylo špatné. Mám v plánu se teď s jeho tvorbou seznámit trochu blíže. :)
    Dárce ti závidím! Moc bych si ho chtěla přečíst a patrně si ho i pořídím. Možná dokonce už v říjnu! :)
    Mně za září přibyly jen dva recenzní e-výtisky, takže těmi jsem místo nezabrala. :D I když je pravda, že teď ke mně ještě míří dvě knížky z BookDepository, jop. :D Nakupování knih mám v plánu až na říjnovém srazu v Praze, takže jsem si v září jinak šetřila. Pravděpodobně sáhnu po Avě Lavander a po pokračování Etikety a špionáže, ty chci určitě. Asi si vyberu ještě něco dalšího, ale zrovna teď nejsem ještě stoprocentně rozhodnutá co. :D :) Uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :3 :)
      Mně anglické vydání WTJ vůbec nevadí, takže jsem prostě nevydržela :D
      Také chci číst víc Gaimana, pokud to půjde :)
      Dárce je super, jsem z něj úplně paf :)
      E-knihy jsou poměrně skladné, no :D To je jejich výhoda :D
      Bookdepository...hmmmm...to mi připomíná, že jsem si dlouho nic neobjednala :D
      Budeš na srazu? Super!!! Tak to se tam uvidíme :)

      Vymazat
  9. Krásne knihy. :) Aj ja vypĺňam Wreck a píšem o jednotlivých úlohách na svojom blogu. Ale zatiaľ mám iba štyri. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Vážně? :) Tak to se podívám :) Vždycky se ráda koukám na nápady ostatních, když mně samotné chybí :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři