24. 5. 2014

Top týdne #10

Účastním se projektu/meme/čehosi s názvem Top týdne. Původním autorem je Luu
Úkolem je sestavit 52 žebříčků o 10 položkách na nejrůznější témata. Je to zamýšleno tak, že po celý rok budete každý týden přidávat jeden žebříček (52 týdnů = 52 žebříčků = jeden rok)
Téma číslo 10 zní

ROMANTICKÉ DVOJICE

1) Sky a Holder (Bez naděje, Ztracená naděje)
Protože jsem tuhle duologii zrovna dočetla, mám tuhle dvojici čerstvě v paměti :) Jsou spolu vážně úžasní a šťastní a jsou jeden do druhého blázen! Jak by taky ne? :) 

2) Veronica a Logan (The Tousand Dollar Tan Line)
Vždycky jsem fandila vztahu Veronica - Logan. Vím, že Veronica prostě nedokáže milovat někoho hodného jako je Piz. I když je Logan tak trochu vůl, stejně ho miluju. A v kombinaci s Veronicou jsou prostě boží. Ale u nich to s jejich vztahem nikdy nebude jednoduché, že?

3) Hermiona a Ron (HP)
Já prostě musím. A tohle vyústění je pro mě prostě logické a jsem hrozně ráda, že to tak je. A jsou fakt sladcí! :)

4) Tris a Čtyřka (Divergence)
Komu by se při pohledu na tenhle páreček nerozbušilo srdce? :) Neuvěřitelně se k sobě hodí.

5) Anna a Étienne (Polibek pro Annu)
Asi nejzamilovanější dvojice na světě. A jak si neuvěřitelně ve všem rozumí. Tomuhle se prostě říká Dokonalý pár! 

6) Emmi Rothnerová a Leo Leike (Dobrý proti severáku)
Ač přes e-maily, bylo pro tyhle dva naprosto předurčené, že k sobě začnou cítit něco víc. Jejich komunikace byla naprosto roztomilá, stejně tak jejich romantický vztah jednoho ke druhému. 

7) Catelyn a Eddard Stark (Píseň ledu a ohně)
Původně se neměli brát. Byla to svatba dohodnutá. Svatba z povinnosti. Ale nakonec k sobě našli cestu a věřím, že se začali milovat.

8) Mara a Noah (Mara Dyerová)
Noah je další z klučičích hrdinů, ze kterého se nám rozvíří motýlci v břiše. Tihle dva se také hledali až se našli.

9) Emma a Dominik (Zapomenutá)
Sice k jejich seznámení vedla jistá tragédie a taky jedna přírodní katastrofa. Ale naštěstí se poznali. Jejich poznávání je nezapomenutelné. Možná všechny lásky nekončí šťastně, ale tihle by si to zasloužili

10) Petr a Lucie (Petr a Lucie)
Tahle milostná dvojice na pozadí 1.světové války dokáže člověka chytit za srdce. Četla jsem k maturitě a nelituji :) 

A jaké jsou vaše oblíbené milostné páry, nebo dvojice, o kterých si myslíte, že si zaslouží být spolu? :)
  
Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři