9. 3. 2014

Lola a kluk od vedle - Stephanie Perkins

Protože dnešní slunečné skoro letní počasí úplně vybízelo ke čtení venku a prakticky mi znemožňovalo se učit, pustila jsem se do rozečtené knížky a zfoukla ji nakonec až do konce. Moc příjemně strávené odpoledne. Jen bych chtěla víc takových.Vlastně už od rána se dalo tušit, že bude krásný den. Udělala jsem si skvělou snídani a pak si užívala neděli.
Maliny, borůvky, bílý jogurt a pomerančový džus. Co může být lepší? 
A teď už co si myslím o Lole :)
Tohle ani snad jinak hodnotit nejde. Hrozně se mi tahle knížka líbila :) 5 hvězdiček.
Lola je tak trochu pošuk. Obléká se do kostýmů a to se vším všudy, paruky a tak vůbec. Má dva homosexuální tatínky (tenhle koncept se mi líbí, už to známe z Glee - a Rachel je taky tak trochu...hm...extravagantní a prostě trhlá a svá). Potkáváme se znovu s Annou a Étiennem - ano, jsou pořád spolu a plánují budoucnost. Na jejich vztahu je vidět, že jsou pro sebe stvořeni. A to jsou pouze v pozadí příběhu. Lola (celým jménem Dolores Nolanová - Dolores je pěkně uhozený jméno, jestli chcete něco vědět :D) chodí s úžasným rockerem Maxem, který je ten typ cool zlobivého kluka, který zaujme každou holku, už jen proto, že je tak trochu nebezpečný, ale přitom umí skládat tak hezké a citlivé (hm) písničky, které zpívá přímo z pódia, před davy diváků a jen a jen pro tu svou jedinou. A on si všimne zrovna Loly. 
Lola je spokojená a vlastně nejšťastnější ve svém životě, dokud se do sousedství zpět nenastěhuje její bývalá láska a kluk co jí zlomil srdce Cricket Bell, spolu se svou dokonalou dvojčecí sestrou Calliope, která je slavná krasobruslařka. V rodině Bellových se vždy všechno tak trochu točilo, kolem talentované Calliope a Cricket byl tak trochu v pozadí. Lola se s jejich znovuobjevením nehodlá jen tak smířit, ale jak to má udělat, když Cricket jí každým centimetrem připomíná toho kluka, do kterého byla blázen? Vlastně je teď ještě hezčí a stylověji se obléká, což Lola nenechá bez povšimnutí. Lola je zničená, ale má přece Maxe, nicméně Cricket se jí pomalu, ale jistě dostává pod kůži. Jak jen to dělá? Ach...já bych věděla. Tenhle vědec, ale přitom žádný podivín a morous je prostě k sežrání. Jeho trčící vlasy, hubená a vysoká postava a čmáranice rovnic a nejrůznějších poznámek na rukou...i z tohoto strohého popisu se mi v hlavě utváří představa, která se mi líbí. Moc líbí. Cricket je prostě miláček a možná dokonce víc můj typ než Étienne. S Lolou jsem se však tolik jako s Annou ztotožnit nedokázala.
Je asi jasné, jak se celý příběh bude odvíjet, ale stejně jsem si čtení neskutečně užila a těším se na třetí díl, kde se mimo příběhu nových hrdinů opět setkáme už s našimi známými milými postavami. 

Oblíbené citáty a postřehy z knihy:
"Je úplně jedno, že jsem dokonalá dcera. Nepiju ani nedroguju. Nevykouřila jsem jedinou cigaretu. Nenabourala jsem jim auto (neumím ani řídit, takže za mě neplatí vysoké pojištění) a mám slušnou práci. Dobře se učím. Teda až na biologii, ale tam jsem z principu odmítla rozkuchat plod prasete. V každém uchu mám jen jednu dírku a na těle žádný inkoust. Zatím. Dokonce se nestydím objímat rodiče na veřejnosti. Pokud nejde Nathan běhat s čelenkou proti pocení. To fakt ne." (strana 10)

Potěšilo mě, že Lindsey kouká na Veronicu Mars! Protože je to skvělej seriál a mám pocit, že ho nikdo nezná ani na něj nekouká a já nevím proč! (strana 104)

Hrozně se mi líbila nenápadná poznámka o tom, že Lola si u Cricketa všímá nejrůznějších věcí, ale u Maxe ne. Cricket totiž nedupe. Étienne ano. Dupe Max? Kdo ví....možná blbost, ale mně se tenhle náznak vážně zamlouval :) To jak si postupně uvědomuje, jak to vlastně všechno cítí. (strana 176)

Doufám, že Isla vyjde co nejdřív :) 



Výborná knížka a vynikající vanilková Coca-cola. Perfektní. Co by mi mělo chybět ke štěstí?             
Share:

4 komentáře:

  1. Lola je super knížka, a vanilková cola k tomu, to se někdo má :) Taky doufám, že Isla vyjde co nejdříve, aspoň bych si po druhé mohla přečíst polibek pro Annu, to mě dlouho láká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě doufám, že to vydání ještě chvilku počká, abych ten re-reading Anny nedávala tak brzy po prvním čtení :D Taky si ji s chutí ráda přečtu znovu :)

      Vymazat
  2. Lolu bych si ráda přečetla, Anna se mi líbila, sice jsem z ní nebyla tak nadšená jako všichni ostatní, ale líbila se mi :) A pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji :) Jo, Lola je fakt moc príma, myslím, že neurazí nikoho, kdo aspoň trošku ocenil Annu :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři