27. 2. 2014

Harry Potter TAG

Kdo by nemiloval Harryho Pottera! No, možná někdo, kdo je z nějaké jiné planety nebo co! Nebo jiné generace. Ale já každopádně dospívala spolu s Harrym, takže se ho nemůžu nabažit :) Rozhodla jsem se, že udělám tento TAG. Formou článku, protože videa netočím, ale snad to bude stejně príma, jako si představuju :D Inspirovala jsem se u Mony, která natočila TAG formou videa. A teď už se na to vrhnu!



1. Oblíbená kniha
To je jedna z nejzáludnějších a nejtěžších otázek. Nejsem si jistá, že dovedu vybrat ze sedmi úžasných, dokonalých a báječných knih jednu, která vyčnívá až tak, že ji považuji za nejlepší a nejoblíbenější. Každá má něco do sebe. Jednička, která mě přivedla do toho skvělého světa, plného kouzel, čarodějek, kouzelníků a magických tvorů. Je tam epická šachová partie. Seznamujeme se s novými, propracovanými charaktery a ti chytřejší už tuší, že z téhle série bude jednoho dne naprosto bezkonkurenční trhák. Ve dvojce máme Lockharta, tajemného Zmijozelova dědice, zjišťujeme víc o propojení Harryho s Voldemortem. Skvělé události v Tajemné komnatě. Trojka nám pomáhá nahlédnout do Harryho minulosti pomocí přátel jeho rodičů. Přichází Pobertův plánek, Klofan a Mozkomoři. Ve čtyřce epické Mistrovství světa ve famfrpálu, A bitva o Pohár? Bomba! Pětka. Bitva na ministerstvu. Fénixův řád. V šestce nahlížíme do Snapeových školních let. V sedmičce naši hrdinové putují a staví se největším výzvám svého dosavadního života. Viteály jsou opravdu záludné a Voldemort je prost bastard. Vše se nám tu uzavírá. Je to hrozně smutné, protože po dočtení víme, že prostě už žádný další Harry Potter nebude. Žádné další příhody našich zamilovaných postav. Proč? Takže abych to shrnula. Nelze vybrat nejoblíbenější knihu. Miluju všechny bez rozdílu!

2. Oblíbený film
Narážíme na stejný problém, jako s knihami. Jak bych mohla jednotlivé díly srovnávat? Každý má něco do sebe. Něco nezapomenutelného, nenapodobitelného a miluju všechny! Co se mi ale nejvíc líbí je asi ve trojce celá scéna s obracečem času. Hermiona a její Vážně takhle vypadají moje vlasy zezadu? No dokonalý :D (To že bych obraceč času fakt chtěla a potřebovala asi nemusím zdůrazňovat :D)

3. Části filmů/knih, které mě rozplakaly
Tak to bude asi každému jasné. Oplakala jsem samozřejmě nejrůznější smrti. Nejvíc pravděpodobně Snapeovu a vůbec konec sedmičky, kde se to kosí jedna báseň. Ve filmu pak Dobbyho, protože je to tak moc emotivně udělané (a to Dobby k mým oblíbencům nepatří. Neříkám, že ho nemám vůbec ráda, ale do TOP se prostě nedostal ;)). 

4. Oblíbená postava
Proč vůbec existují otázky oblíbené něco v případě Harryho Pottera? Vždyť to by bylo úplně nelidské vybrat jednu. A taky strašně nefér vůči JK. Ona stvořila takové množství úžasných charakterů, které si budu pamatovat do konce života. Ale! Abych vůbec na některou otázku z tohoto TAGu odpověděla, tak jsem se rozhodla sestavit dejme tomu desítku mých nejoblíbenějších postav. Nejsou nutně odstupňované v pořadí podle oblíbenosti. Ron, Hermiona, McGonagallová, Lenka, Lupin, Snape, Fred/George (počítají se za jednoho protože jeden bez druhého jsou prostě neúplní), rodiče Weasleyovi, Neville a Hagrid. Speciální místo v mém srdci mají samozřejmě i další postavy, ale tyhle jsou prostě úplně TOP. 

5. Co by byl váš patron?
Možná králíček, jako má Lenka? Je to šíleně hrůzyplný a respekt budící patron, ale líbí se mi :D Nebo možná kapybara či slon. Moje tři nejoblíbenější zvířata :D

6. Bezová hůlka, kámen vzkříšení či neviditelný plášť, co byste si vybrali? 
Stejně jako nejmladší a nejmoudřejší z bratrů samozřejmě :D Neviditelný plášť. Ačkoli nemám nějakou touhu po moci, tak bezová hůlka taky nemusí být zlá, jenže to co představuje mě děsí, a kdyby mě někdo chtěl neustále zabít jen kvůli tomu, že chce mojí hůlku...to bych nebyla ráda. No a k čemu kámen vzkříšení, když mrtví na nás svět prostě nepatří a moc to vlastně nefunguje? Hm..

7. V jaké koleji byste chtěli být? 
No tak asi budu hodně trapná, ale v Nebelvíru. To dá rozum. Kámošit se s Hermionou a být tajně zamilovaná do Rona (hmm...to bych asi nebyla moc dobrá kámoška :D). Jenže mám pocit, že bych patřila spíš do Havraspáru (to si fandím s tou inteligencí), či Mrzimoru (protože jsem taková obyčejná a Mrzimorští také....nebo čím jsou sakra výjimeční? Teď si to nevybavím. Ostatní koleje mají odvahu, chytrost, čistokrevnost a tak, ale co má Mrzimor? :D)

8. Už jste hráli některou z videoher? 
No jéje. Co já jsem se nahrála her HP na počítači. Nejvíc druhý a třetí díl. Když můžete ve trojce ovládat toho dráčka a králíka. To je nejlepší!!! Chci si je zase někdy zahrát a dohrát je, ale nějak chybí čas. Bohužel. Ale je to v plánu a těším se jak malá :)

9. Na jakém postu byste hráli ve famfrpálovém týmu? 
No nevím, na jaký by mě vzali asi :D Chtěla bych být chytač, to dá rozum. Ten jen tak čučí a pak slízne smetanu :D Ale tak ani odrážeč by mi nevadil :D Sejmout Malfoye potloukem, to by bylo něco :D

10. Jste spokojeni s koncem HP? 
ANO!!!

11. Co pro vás znamená HP?
Budu asi říkat strašné klišé, ale znamená pro mě všechno. Na něm jsem vyrostla. Na něm jsem si prohloubila lásku ke knihám a čtení obecně. On mě přivedl k fantasy knihám. On má speciální místo v mém srdci. On má speciální místo i v mé poličce na knihy, protože přece vlastnit kompletní série, kde všechny knihy vypadají stejně, to je prostě nádhera. On je námětem mnoha mých myšlenek a rozhovorů s přáteli. Harry Potter je prostě legenda a pro mě nikdy nezevšední. JK je moje hrdinka a nikdy nebudu moci vyslovit, jak moc pro mě udělala a jak moc udělala můj život a život mnoha dalších lepším.

Asi jsem se hodně rozpovídala. Ale to víte. Harry. Díky za přečtení. Nechte třeba komentář a nestyďte se připojit a dát mi vědět, já si ráda přečtu i vaše příspěvky :)
Mějte se překrásně a čau! 
Zdroj obrázků Google a Deviantart

Share:

4 komentáře:

  1. TAKY chci obraceč času!!! :D Kdo by ne, že. Pěkně zpracované :) A ano na Snapea jsem u sebe úplně zapomněla :) To jsem ale. Že je těžké vybírat nejen jednu nej postavu ale i film :) Moc díky, že jsi tag taky udělala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Harryho miluju, ale nedovedu odpovědět na jedinou otázku - je to prostě božský celek ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S božským celkem se nedá než souhlasit :) Prostě Harry Potter je legenda :) Omílám to pořád dokola, ale to jedině proto, že je to pravda :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři