23. 5. 2017

Báječné dny - Raphael Montes

Teo necítí emoce. Je studentem medicíny a nejlépe se cítí na oddělení patologie. Jeho nejlepší přítelkyně je mrtvola Gertruda, kterou si oblíbil při hodinách anatomie. Mimo to se stýká už pouze se svou invalidní matkou, která ho jednoho dne přivede na barbecue u svých přátel. Teo tam pozná živelnou, exotickou a spontánní studentku Clarice, která na něj zapůsobí tak silně, že ji začne posedle pronásledovat a je odhodlán jí splnit sen. Teo chce Clarice vzít na roadtrip po Brazílií a hodlá to provést za každou cenu. Unese ji tedy a je odhodlán ji přimět, aby se do něho během cestování zamilovala.

Teo byl odmalička jiný než ostatní. Vyrůstal v privilegované rodině a nyní je studentem prestižní univerzity. Svůj život zasvětil studiu medicíny a zkoumání fungování lidského těla. Věci, které ostatní znechucují, jeho fascinují. Je vegetarián a nikdy by neublížil ani mouše. Alespoň ze svého pohledu přece není žádný vrah a násilník. Občas přemýšlí, jak by se asi měl cítit, kdyby jeho matka zemřela, ale ví, že by se necítil vlastně nijak. Po setkání s Clarice však zjistí, že pouze ona v něm dokáže vyvolat cosi podobného emocím, a tak se na ni upne.

Recenze byla napsána pro web cbdb.cz. Její kompletní znění naleznete zde.
Za recenzní výtisk bych touto cestou ráda poděkovala webu cbdb.cz a nakladatelství XYZ.
Share:

3 komentáře:

  1. Už při prvních větách mi obočí vylítlo nahoru, nejlepší přítelkyně a podobně, ale pak mi došlo, že je to ta nechuťárna :D :D
    "...a to i v případě, že louskáte jeden thriller za druhým a násilí máte prostřednictvím literatury na denním pořádku." - Ještě že jsi dodala prostřednictvím literatury, už jsem se začínala bát :))))
    To zní zase tak skvěle!! Tohle mi nedělej :) Recenze má strašlivý náboj, úplně jak předmluva, teď jen otočit stránku a pustit se do Báječných dnů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Šokující záměr měl efekt :D Jeeej :D
      Neboj, jinak je mi násilí cizí :D
      Tohle je fakt super, myslím na ni pořád a nedokážu pochopit, šílím a chci to číst znova a zároveň jsem znechucená :D
      Dík!

      Vymazat
    2. Jo, teď jsi tomu fakt pomohla :D Já nestíhám, ten seznam prostě do smrti nepřečtu a jsem z toho smutná a ty mi děláš tohle!! :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři