15. 6. 2014

Top týdne #13

Účastním se projektu/meme/čehosi s názvem Top týdne. Původním autorem je Luu
Úkolem je sestavit 52 žebříčků o 10 položkách na nejrůznější témata. Je to zamýšleno tak, že po celý rok budete každý týden přidávat jeden žebříček (52 týdnů = 52 žebříčků = jeden rok)
Téma číslo 13 zní

KNIHY, KTERÉ BYCH SI CHTĚLA PŘEČÍST JEŠTĚ JEDNOU
Tak takových není málo. Vlastně skoro u každé druhé knížky, kterou přečtu si říkám, že to určitě není naposledy, co ji čtu, proto si téma upravím tak, že bude znít
U KTERÝCH KNÍŽEK BYCH SI PŘÁLA, ABYCH JE PROŽILA ZNOVA, JAKO BYCH JE ČETLA POPRVÉ? :)

1) Počátek (J. Khoury)
Začetla jsem se do této pro mě velice očekávané knížky nejspíš v nevhodnou dobu. Po tom, co jsem četla geniální příběh, který ve mě zanechal silný dojem. To Počátku v mých očích hrozně ublížilo

2) Harry Potter (J.K. Rowling)
Nepřekvapivá volba. Dokonalý svět, který bych ráda objevovala stále znova

3) Hunger games (S. Collins)
Přesně si pamatuji to napětí, jež se mě drželo po dobu četby všech tří knih (jedině knihy, které jsem kdy četla z počítače, protože jsem zrovna neměla možnost sehnat je jinak - 3 díly, 4 večery)

4) CHERUB (R. Muchamore)
Můžu je číst pořád dokola i tak, ale dalšímu "prvnímu" přečtení bych se nebránila :)

5) Osvícení
Jediná knížka, u které jsem se vážně bála otočit stránku s tím, co hrozivého se stane dál

6) Ready player one (E. Cline)
Objevovat znova tajemství Hallidayovo tajemství spolu s Parzivalem? Ano prosím! 

7) Dobrý proti severáku (D. Glattauer)
Pamatuji si ten večer, kdy jsem hltala každý další e-mail a napjatě čekala jak to vše dopadne...a následně se na poslední stránce málem zbláznila :D

8) Hvězdy nám nepřály (J. Green)
Tahle knížka mě dotáhla zpět k contemporary četbě. Zábava a pořádná ždímačka na emoce.

9) Než jsem tě poznala (J.Moyes)
Nepřekvapivá volba po Hvězdách. Hrozně jsem si četbu užila :)

10) Šampion (M. Lu)
Četla jsem ho ve špatnou dobu. Neměla jsem na tu knížku moc náladu a to mi zkazilo celý dojem ze skvělého zakončení série

Jakou knížku byste vy chtěli prožít znova, jako by to bylo poprvé? :) 
Share:

6 komentářů:

  1. pocatek jsem necetla, ale jestli je to jako ten film pocatek, tak to mam v planu, protoze o tom filmu jsem hodne slysela. hp je jasna volba <3 hunger games jednicku a dvojku mam taky v planu znovu. ready player one, o tom ted hodne slysim, musim si to poridit. hvezdy mam doma, ale nemam na ne odvahu ... O:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec to nemá souvislost s filmem Počátkem, ale je zvláštní, že tuhle otázku slyším pokaždé, když někdo kouká na tu knížku v mojí knihovně, nebo když i ní mluvím :D
      Hvězdy musíš :) No vlastně všechny zmíněné musíš :)

      Vymazat
  2. Tak koukám, že jsme četly Hvězdy nám nepřály a Než jsem tě poznala ve stejném pořadí :). Obě jsou moc krásné a užila jsem si je taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. A jsem ráda, že jsem je četla v tomto pořadí :) Naštěstí ty knížky spolu nesrovnávám, ale mám je v povědomí prostě pohromadě :) Jsou nádherné :)

      Vymazat
  3. Souhlasím s HP, Hunger games, Hvězdy i Než jsem Tě poznala, Ready player one budu číst poprvé a těším se :) Jinak mohu číst dokola Shakespearovi hry, Pýchu a předsudek, Rozum a cit, Pak Kaplan má třídu rád a tak polovinu od Agathy Christie :D Počátek bych si také ráda někdy přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těš se, těš se :) Je to vážně jízda :) Já nečetla nic od Austenové a ani mě to po pravdě řečeno neláká :D Dobrou detektivku mám ale taky ráda a kupodivu by mi nevadilo je číst také víckrát, ač už mám ve vrahovi jasno :D Na Panu Kaplanovi jsme byli v divadle a hrozně se mi to líbilo :) Knížku jsem nečetla, ale máme ji doma, tak třeba na ni dojde řada :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři