6. 9. 2017

Středa s Top 5 Wednesday #2

Týden utekl jako nic a já se vracím se započatou tradicí a se středou s Top 5 Wednesday. Pokud nevíte o co jde, co mě k zapojení se do tohoto projektu běžícího již od roku 2013 vedlo a jak jsem si jeho pravidla upravila k obrazu svému, úvodní článek najdete tady.

Toto zadání patřilo pro loňskému 7. září a jeho autorkou je Samantha z youtube kanálu Thougths on Tomes. Veškeré oficiální info najdete na jejich goodreads skupině.


POSTAVY, KTERÉ BYSTE BRALI JAKO ČLENY RODINY

Než všichni začnete s tím, že byste samozřejmě chtěli bydlet v Doupěti s Weasleyovými, dovolte mi vysvětlit, že bych tuto sérii článků ráda pojala originálně. Já samozřejmě Weasleyovi taky miluju a i když bych se v jejich přecpaném domě, kde člověk není nikdy sám zbláznila, více milující rodinu aby člověk v literatuře pohledal. Nerada bych se ale opakovala a i když někdy se zdá, že by na všechna témata šlo odpovědět "někdo z Harryho Pottera", nechci tak dopadnout. Budu se snažit vymyslet co nejvíce postav či knih, abyste se mohli inspirovat, objevit něco nového, nebo si třeba nostalgicky připomenout něco starého. 

#1 Nejdrsnější babička by byla Olenna Tyrrel
Kdybych si mohla vybrat knižní babičku, byla by to Královna Trnů. Ona svou rodinu miluje a chrání ji za každou cenu. A to ani nemluvím o tom, že "každýho setře jak zpocený vokno". Až budu velká, budu tak drsně sarkastická, jako ona.

#2 Nejhodnější děda by byl muž jménem Ove
Ove je bručoun, ale já taky bručouny ráda. A i on má svou melancholickou stránku a na lidi, pro které má ve svém srdci speciální místo nedá dopustit. Nehledě na to, že by nebylo od věci, kdyby někdo přistihl ty lumpy, co nám neustále hází bordel do tříděného odpadu a parkují přes dvě místa.


#3 Nejvtipnější manžel by byl Mark Watney
Mark Watney je má největší platonická láska byl by tím nejvtipnějším manželem (samozřejmě mimo mého skutečného, doufejme, nastávajícího). Na mužích si nejvíce cením smyslu pro humor a inteligence. A Mark je ideální balení obojího. Navíc mám ze všech příloh nejraději brambory a s ním by o ně nikdy nebyla nouze. 


#4 Nejchytřejší dcera by byla Violet Baudelairová
Kdo by nechtěl, aby jeho děti byly chytré. A Violet Baudelairová je přímo geniální. Je to vynálezkyně, která by si v nápaditosti nezadala s MacGyverem a jejíž inteligence se měří snad jen s její láskou k sourozencům. 

#5 Nejdobrodružnější strejda by byl kapitán Flint
Hned jak jsem objevila Ransomovky, tak jsem se do nich zamilovala. Jedna z nich dokonce určila budoucí běh mého života. A kapitán Flint, strejda Nancy a Peggy byl ten nejlepší strejda ze všech. Měl hausbót a postaral se o nejedno dobrodrůžo pro své neteře Nancy a Peggy a jejich kámoše. 

Z jakých knižních postav byste svou rodinu sestavili vy? Myslíte, že by si vzájemně rozuměli?
Share:

8 komentářů:

  1. :D :D Pobavila si mě :D
    Poslední dvě knihy bohužel neznám, ale zbytek dokážu pochopit :D i když můj nejvtipnější manžel by byl rozhodně někdo jiný, než Mark... toho bych klidně dala jako toho strejdu :D
    Ollenu bych rozhodně chtěla za svoji knižní babičku, mít ji za zády, byla bych v suchu :D
    Těším se na příští týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda :D
      Myslela jsem, že moje dětské srdcovky asi bude znát málokdo, ale musela jsem je zařadit ♥
      To je dobře, Mark je můj :D
      Taky si myslím!
      Díky, já taky :)

      Vymazat
  2. Ollena forever!! Přesně jak říkáš, rodinu miluje a chrání a udělá pro ni cokoli.
    Ove ♡ U manžela jsme všichni strašně překvapení, až na to že vůbec :D Kdo jiný!! Ví o něm Honza? Nevím, jestli by neměl začít žárlit (a závorkou to nezachráníš :D):D A Violet, s tebou by měla krásné dětství. Poslední knížku taky neznám.
    A co se týká mě? Jsem teď hrozně ovlivněná tvým výběrem :D S manželem vůbec nevím, tam těch oblíbených mám tolik a nejradši bych si udělala koktejl z nich všech :) Ove by byl úžasný dědeček! Není to knižní hrdina, ale já bych za strejdu chtěla Backmana, však v té poslední knížce vystupuje :D
    Těším se na další středu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olenna je hustá! :D
      Ove ♥
      Hele ví a taky ví, že s tím nic nenadělá a že je v bezpečí :D
      No rozhodně hezčí, než jako sirotek pořád zdrhající před Olafem :D Aspoň doufám :D
      Nemusíš nutně vybart stejné členy :) Mě napadli tihle, ale šlo by určitě vybrat i celé rodiny nebo třeba ségru, rodiče... :)
      Na Backmana jsem myslela, toho bych brala právě jako strejdu taky :D
      Díky, já též :)

      Vymazat
  3. S Ovem by opravdu mohla být legrace. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Výborný článek, skvěle jsem se pobavila :) Hlavně babička Olenna a děda Ove musí být povedený páreček, ty bych hned brala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, díky! :)
      No já je původně nemyslela jako pár, přece jen Ove má svou minulost, ale když o tom tak mluvíš, nebylo by to vlastně vůbec špatné :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři