9. 2. 2014

Postcrossing- 21. Čína, 22. Německo, 23. Srbsko, 24. Island, 25. Nizozemsko

21
Tentokrát roztomiloučká pohlednice z Číny přímo ze Šanghaje, překvapivě od muže, kterých je v Poscrossingu obecně méně, ale pořád více, než bych očekávala. Jsou na ní údajně vyobrazeny čínské snídaně. Já bych si teda většinu těch věcí dala spíš k obědu nebo k večeři, ale jiný kraj, jiný mrav. 8500 km 35 dní

22
Zimní pohlednice z Německa a ačkoli tyhle pohledy, co se týkají různých svátků moc nemusím, tenhle se mi líbí :) Je takový nenásilně vánoční a prostě moc pěkný. Trošku se nám po cestě loudal. 498 km mu trvalo celých 17 dní.

23
Srbsko. Na tomhle pohledu je nejzajímavější to, že ačkoli je poslán ze Srbska, pohled zobrazuje Dubrovník, což je město v Chorvatsku. Takové malé sblížení skrz pohlednice, to se mi líbí. Paní mi píše, že je bioložka a pracuje v potravinářském průmyslu. To je pro mě hodně zajímavé, protože to je doufejme i moje budoucí zaměstnání :). 673 km urazil za rekordní 4 dny

24
Další nádherná země do sbírky - Island a rovnou hlavní město. Pohlednice má na sobě zezadu spousta malinkatých samolepek, což mám hrozně ráda. Paní vychvaluje bydlení v Rejkjavíku, že je tam bezpečno a pěkně. To jí ráda věřím Je to jedno z míst, kam bych se ráda jednou podívala. 2643 km cestoval 7 dní

25
Pěkná tradiční pohlednice z Nizozemí Bohužel slečna o sobě napsala jen, že jí je 20 a své jméno. Aspoň že ta známka je pěkná. 671 km 7 dní.


Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři