27. 7. 2017

Srdcová dáma - Nora Roberts

Autorka úspěšných detektivek Grace McCabeová se po náročném pracovním turné vrací do rodného Washingtonu, aby navštívila svou sestru Kathleen. Má v plánu si trochu odpočinout, oživit ne právě vřelý vztah se sestrou a podpořit ji v náročném období rozvodu s manželem. Jaké je Graceino překvapení, když zjistí, že si prudérní a za všech okolností spořádaná Kathleen přivydělává jako dívka na telefonu a mezi klienty erotické linky Fantasy je známá jako Desiree. Jednoho dne Grace nalézá svou sestru uškrcenou telefonní šňůrou. Nedobrovolně se ocitá na stránkách detektivky, kterou by sama v životě nenapsala. Spolu s policistou Edem Jacksonem rozjíždí vyšetřování vraždy, po které nezůstala téměř žádná vodítka.


Grace byla vždy oblíbenější, sebevědomější a úspěšnější než její sestra. Je bezstarostná, všechno jí vychází a náročné záležitosti za sebe nechává řešit jiné. Zatímco Grace v New Yorku rozjela kariéru spisovatelky a na účtu se jí hromadí snové částky, Katheleen se vrátila do města, kde vyrostla, právě se jí rozpadlo manželství a přišla o všechno, hlavně status manželky bohatého muže, svého syna i důstojnost.

Kompletní znění recenze najdete na KNIHCENTRUM REVUE
Share:

2 komentáře:

  1. Ty jo, já mám pocit, že jsem od ní něco četla, ale asi to nemám poznamenané a v tom seznamu asi tisíci knih, které napsala, jsem to nenašla, nebo si ji s někým pletu :) Tohle zní teda děsivě, nalézt mrtvou sestru a vyšetřovat to.. Ale zároveň to zní moc dobře a trochu jsem to tipla na styl tvého milovaného a jemu podobných. Recenze je super, ty máš ty detektivky už prostě v malíčku a umíš na ně nalákat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivila bych se, napsala toho opravdu hodně a je to takový ten náš žánr :)
      Taky si to nedovedu představit, šel mi z toho úplně mráz po zádech.
      Děkuji moc :) ♥

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři