26. 11. 2013

15 minus - Tomáš Zářecký

Pro ty, kdo mě pravidelně nestalkují na Goodreads nebo na databaziknih.cz (takových co na mě už někdy narazili předpokládám moc není) budu přidávat svoje názory na knížky i sem na blog. Třeba když sem někdo náhodou zabloudí, tak mu to nějakým způsobem pomůže a třeba si řekne, jee, to zní dobře, tahle knížka. Tu si musím přečíst :) To by mi udělalo ohromnou radost :) 
Včera jsem dočetla báječnou knížku mladičkého českého autora Tomáše Zářeckého. Jeho prvotina se mu dle mého hodně povedla. Udělila jsem plných 5 hvězdiček. Tady už je můj názor z Goodreads:

I když jsem se zezačátku nemohla začíst (což bylo ale hlavně z důvodu toho, že jsem chodila domů hrozně unavená a už jsem před spaním zvládla tak 5 stránek a pak usnula), tak se mi knížka strašně líbila už od prvních stránek. Námět je směsicí Hunger Games a Dlouhého pochodu od S.Kinga, takže pro mě naprosto ideální. Hrozně se mi líbila propracovaná psychologie všech postav. Hodně jsem si oblíbila samozřejmě Bakariho a Garetha. Trošku nechutnější mi přišla pouze jedna scéna (SPOILER!!!!! Mathias)...některé další byly jen tak průměrně děsivé. 
V podstatě od začátku bylo tak nějak jasné, jak to dopadne, ale i přesto se zvrtlo spousta věcí a celý příběh jsem si "užila" (uvozovky proto, že to v kontextu s knihou zní poněkud úchylně), každopádně se mi to četlo moc prima :) Knížka rozhodně stojí za přečtení a to, že jsem ji koupila jen za 49 v Levných knihách? Neuvěřitelné :) Moc fandím začínajícímu spisovateli a doufám, že bude ve skvělé práci pokračovat

Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři