19. 10. 2014

Top týdne #31

Účastním se projektu/meme/čehosi s názvem Top týdne. Původním autorem je Luu
Úkolem je sestavit 52 žebříčků o 10 položkách na nejrůznější témata. Je to zamýšleno tak, že po celý rok budete každý týden přidávat jeden žebříček (52 týdnů = 52 žebříčků = jeden rok)
Téma číslo 31 zní

HRDINOVÉ, SE KTERÝMI BYSTE SI VYMĚNILI MÍSTO

1) Hermiona Grangerová (HP)
Musíte se ptát, nebo taky bezmezně milujete Rona? A kouzla? A Bradavice? A domácí skřítky? 

2) Raegan (Fangirl)
Protože kdyby byla moje spolubydlící takový pako jako je Cath, tak bych se asi taky neskutečně bavila :D

3) Anna (Polibek pro Annu)
Protože takové studium v Paříži by nemuselo být vůbec špatné :) (ano mami, opravdu...to nic ale nemění na tom, že bych se bála a vzpouzela stejně jako Anna! :D)

4) Magráta Česneková (Zeměplocha)
Kdybych nemohla bých čarodějkou ve světě HP, pak bych chtěla být čarodějkou ze Zeměplochy

5) Cress (Měsíční kroniky)
Protože takové dobrodrůžo s kapitánem Thornem bych si nechala líbit :D


6) Charley Davidsonová (První hrob napravo)
Sice by mi trochu vadilo, kdyby mi duchové lezli do sprchy, ale jinak je Charley supervtipná, supersarkastická čupr holka :D

7) Paige (Bavettovi)
Nikdy jsem nebyla nějak zvlášť samaritánský typ, který by měl potřebu někoho zachraňovat, ale kvůli Michaelovi bych udělala výjimku.

8) Bethany Parkerová (CHERUB)
Mít kámošku jako Lauren bych rozhodně neodmítla! A brácha James, se kterým bych si sice pořád lezla na nervy, ale přesto bychom se zbožňovali až za hrob. A všechny ty mise a sranda v kampusu!! A základní výcvik, u kterého bych asi umřela tak za dva dny! Kdo by nechtěl! :D

9) Ginny Weasleyová (HP)
Sice je to největší chudáček, protože žije celý život ve stínu svých bratrů, je nejmladší, takže ji pořád posílají od všeho vzrušujícího pryč (ať už rodiče nebo Harry, Ron a Hermiona), ale má naprosto skvělou rodinu. Stejně jako já, takže já bych se u Weasleyových v Doupěti cítila jako doma :)

10) Titty (Trosečníci z Vlaštovky)
Celé léto si užívat se svými sourozenci a přáteli na vlastních plachetnicích? Hledat zlato, plachtit, popíjet zázvorové pivo a posílat si zprávy Holubí poštou? Tomu snad ani nejde odolat!! 

Životy kterých postav byste rádi prožili vy? :) 
Share:

2 komentáře:

  1. Já bych si to vyměnila klidně se všemi z HP. Ať by to se mnou skončilo jakkoliv, stálo by to za to. :D Skvělé výběry :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky :D :D Ale nechtěla jsem dávat na všech deset míst postavy z HP :D Ukočírovala jsem svou posedlost a dala je jen na dvě, což je myslím výkon :D :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj příspěvek! Z každé zpětné vazby mám velkou radost a na veškeré komentáře odpovídám :)

Právě čtu

Právě čtu

Opozdilec
tagged: currently-reading

goodreads.com

Followers

Hledání

Instagram

Spolupracuji s

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online

O autorce

Moje fotka
Obyčejná šestadvacetiletá holka z Prahy, nadšená uživatelka instagramu, zbrklá, ale organizovaná, nekonečně zamilovaná do Odeonek. Hlavní čtenářské zaměření - krimi a thrillery. Poznámka k obsahu blogu: Použité obrázky obálek knih pocházejí ze serveru goodreads.com, cbdb.cz nebo databazeknih.cz a pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Úryvky z knih jsou v recenzích vždy označené kurzívou, jsou přímou citací knih a nevyhrazuji si na ně žádná práva. Ta podle zákona náleží autorům knih. Pokud byste mě rádi kontaktovali v jakékoli záležitosti, napište mi na e-mail: MelindaMyaddictions@gmail.com

Populární články

Čtenářský klub - kniha měsíce

Knihy měsíce

Pusťte se do společného čtení knihy měsíce a prodiskutujte ji s námi na fóru!


Kniha měsíce

Blogové narozeniny

Místo pro vaše připomínky

Název

E-mail *

Vzkaz *

Seznam knižních blogerů

Knižní blogeři